مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

مرکز نوآوری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر راه اندازی می شود

بوشهر(پانا)_ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت در راستای حمایت از ایده های خلاقانه با همکاری پارک علم و فناوری خلیج فارس، مرکز نوآوری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۹۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مرکز نوآوری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر راه اندازی می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، علیمراد کرمی در نشست با رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس با بیان اهمیت آموزش‌های کارآفرین اظهار کرد: آموزش مطلوب باید با خلاقیت و نوآوری تلفیق شده باشد تا موجب کارآفرینی شود و فناوری نو را در اختیار جامعه قرار دهد.
وی ادامه داد: تاکنون بیشتر آموزش های رسمی در مدارس وابسته به محفوظات بوده است و باید تلاش کنیم تا زمینه آموزش‌های خلاقانه که منجر به تولید محصول و اختراع در بین دانش آموزان شود را فراهم کنیم.
کرمی با تاکید به هدایت هنرستان ها به سمت کارهای علمی و خلاقانه، تصریح کرد: در این راستا باید با مشارکت دستگاه های مرتبط در این فرایند مهم، وضعیت فعلی را تغییر داده و با خلاقیت و نوآوری باعث تحول در آموزش و پرورش شویم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: برای تحقق این هدف با همکاری پارک علم و فناوری خلیج فارس، مرکز نوآوری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر راه اندازی می شود.
همچنین در این نشست حبیب رستمی رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر با قدردانی از همکاری آموزش وپرورش با این مجموعه علمی گفت: رسالت پارک علم و فناوری، ایجاد مرکز نوآوری در آموزش و پرورش است.

حبیب رستمی ادامه داد: امیدواریم راه اندازی این مرکز، سبب پیشرفت دانش آموزان خلاق استان شود.
گفتنی است در این نشست تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و پارک علم و فناوری خلیج فارس امضا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار