چند خبر از کانون پرورش فکری کودکان؛

نام‌نویسی دوره‌های برخط کانون پرورش فکری کودکان تا ۲۵ مهر تمدید شد

تهران (پانا) - زمان ثبت‌نام دوره‌های مجازی برخط (آنلاین) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۲۵ مهر ۱۳۹۹ تمدید شد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
نام‌نویسی دوره‌های برخط کانون پرورش فکری کودکان تا ۲۵ مهر تمدید شد

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهلت ثبت‌نام در کارگاه‌های برخط کانون پیش از این تا ۱۸ مهر اعلام شده بود که به علت اختلال در سیستم بانکی و بروز مشکل در ثبت نام برخی از علاقه‌مندان موفق به نام‌نویسی نشدند بر همین اساس این زمان تا ۲۵ مهر تمدید شد.

بر همین اساس علاقه‌مندان در دو گروه سنی «کودک» (۷ تا ۱۲ سال) و «نوجوان» (۱۲ تا ۱۷سال) می‌توانند با مراجعه به پایگاه مجازی کانون در این کارگاه‌ها ثبت‌نام کنند.

این کارگاه‌ها زیر نظر انجمن‌های تخصصی و دپارتمان مهارت‌های زندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود و امکان ارتباط مستقیم مدرس و هنرجو فراهم شده است.

کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و... کانون در دو سطح ملی و استانی برنامه‌ریزی شده و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.

در عین حال علاوه بر کارگاه‌های‌های برخط کانون، دوره‌های آموزش بدون محدودیت زمان (آفلاین) نیز در قالب کارگاه‌های از پیش آماده شده از سوی استادان صاحب‌نام هر رشته ارائه می‌شود.

متقاضیان استفاده از دوره‌های بدون محدودیت زمان کانون، می‌توانند پس از عضویت در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دوره مورد نظر خود را انتخاب و فیلم هر جلسه را در زمان مورد علاقه خود مشاهده کنند و در صورت نیاز به صورت آنلاین با مربیان ارتباط داشته باشند.

برپایی نمایشگاه شهری آثار عکاسی‌ و نقاشی‌های کودکان

هم‌زمان با هفته‌ ملی کودک در قالب نمایشگاه شهری آثار نقاشی و عکس‌های کودکان و نوجوان با موضوع قیام عاشورا و پیاده‌روری اربعین در تهران و برخی شهرهای دیگر کشور در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

در این نمایشگاه شهری بیش از ۴۰ اثر نقاشی و عکس برگزیده اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مهرواره‌های مختلف به نمایش در آمده است.

بر اساس این آثار از سوی کانون آماده‌سازی و با مشارکت معاونت اجتماعی شهرداری تهران در گالری‌های برخی ایستگاه‌های مترو و پرتابل‌های شهری به نمایش گذاشته شده است.

بر همین اساس هم‌زمان با هفته‌ ملی کودک کانون استان‌های اردبیل، سمنان، قزوین، مرکزی و... نیز با هماهنگی مجموعه‌های شهری تصاویر این نقاشی و عکس‌ها را در فضاهای عمومی و تاریخی شهرها به نمایش گذاشته‌اند.

ویژه‌برنامه‌های هفته‌ ملی کودک سال ۱۳۹۹ از ۱۲ تا ۱۷ مهر در سراسر کشور برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار