کاهش سفر هوایی زائران به مشهد به دلیل کرونا

تهران (پانا) - مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی از حضور مستمر ناظران سلامت در فرودگاه مشهد خبر داد و تاکید کرد که با حضور ناظران، پروتکل‌های بهداشتی به طور دقیق در این فرودگاه رعایت می‌شوند.

کد مطلب: ۱۱۲۹۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
کاهش سفر هوایی زائران به مشهد به دلیل کرونا

به گزارش ایسنا، محمود امانی بنی، مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی اظهار کرد: ناظران سلامت به طور مستمر در فرودگاه مشهد حضور دارند و بر فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک مسافران، به ویژه در مراحل بازرسی‌ و صفوف کانتر ترمینال‌ها نظارت خواهند داشت.

امانی بنی گفت: حضور ناظران سلامت به‌منظور افزایش نظارت‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی انجام شده‌ است و در هر نوبت پرواز، ناظران بر اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی هم از جانب کارگزاران و هم از جانب مسافران نظارت دارند.

وی خاطرنشان کرد: هر روزه عملیات ضدعفونی کردن پایانه‌ها و پروازهای این فرودگاه در راستای پیشگیری از شیوع کرونا انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی درباره تعداد پروازهایی که در فرودگاه مشهد انجام می‌شود، گفت: اکنون به طور روزانه در فرودگاه مشهد ۱۰۰ سورتی پرواز انجام می‌شود و تنها پرواز خارجی که این فرودگاه پوشش می‌دهد پرواز به افغانستان است.

امانی بنی تصریح کرد: شیوع کرونا باعث کاهش میزان سفر هوایی زائران شده است؛ به طوری که تعداد سورتی‌ها نسبت به سال گذشته، کاهش چمشگیری داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار