تسریع در اجرای پروژه‌های آموزشی تا رسیدن به میانگین کشوری

تهران (پانا) - معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور در سفر به مازندران چندین پروژه آموزشی و پرورشی را مورد بازدید قرار داد و بر تسریع در عملیات تکمیل آنها تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تسریع در اجرای پروژه‌های آموزشی تا رسیدن به میانگین کشوری

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران، معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور طی سفره یک روزه به استان مازندران از پروژه‌های در دست ساخت این استان بازدید کرد.

داریوش ورناصری هدف از بازدید خود را بررسی وضعیت فضاهای آموزشی در حال احداث استان عنوان کرد و گفت: علی‌رغم کارهای بسیار خوبی که در استان انجام شده باید نسبت به ارتقای جایگاه استان در حوزه فضاهای آموزشی و نزدیک کردن آن به متوسط سرانه فضاهای اموزشی کشور حرکت جدی صورت پذیرد.

وی در این بازدید ضمن تاکید بر تسریع در اجرای پروژه های استان افزود: اولویت سازمان نوسازی مدارس کشور اتمام پروژه های نیمه تمام می باشد

مدیر کل نوسازی مدارس مازندران نیز در حاشیه این بازدیدها اظهار کرد: یکی اقدامات مهم انجام گرفته در حوزه عمرانی آموزش و پرورش استانداردسازی سامانه گرمایشی مدارس استان بود که طی سال های گذشته حدود ۲ هزار و ۱۷۰ مدرسه در قالب ۱۰ هزار و ۵۰۰ کلاس درس استان که دارای بخاری نفتی بودند، در طرح جایگزینی سامانه گرمایشی قرار گرفته اند و با توجه به تامین اعتبار تا پایان ۱۴۰۰ هیچ سامانه گرمایشی بخاری نفتی نخواهیم داشت.

پروژه ‌های 12 کلاسه شهید ضامنی با زیربنای 1526 مترمربع و آموزشگاه سه کلاسه متوسطه اول مفتی کلا بازیربنای 539متر مربع و مدرسه 12کلاسه ابتدایی مرحوم عمادی شهرستان ساری پروژه‌های در دست اجرایی بود که مورد بازدید معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور قرار گرفت.

همچنین روند اجرای پروژه حیات طیبه ساری که با 24 کلاس درس و زیربنای 10021 مترمربع که در حال اجراست، مورد بازدید قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار