سخنگوی سپاه تاکید کرد:

ارائه خدمات همه‌جانبه سپاه به مبتلایان به ویروس کرونا

تهران (پانا) - سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه بهداشت، درمان و علوم پزشکی سپاه با آرایش جدید و همه جانبه، عملیاتی و در امتداد خدمت‌رسانی‌های هشت ماه گذشته به ارائه خدمات درمانی مورد نیاز به مبتلایان ویروس کرونا می‌پردازد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات همه‌جانبه سپاه به مبتلایان به ویروس کرونا

به گزارش سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف از دستور شب گذشته سرلشکر حسین سلامی به ستاد فرماندهی کل و کلیه فرماندهان نیروها و سپاه‌های استانی و همچنین رئیس سازمان بسیج مستضعفین برای خدمت رسانی فراگیر به مبتلایان به کرونا در سراسر کشور خبر داد.

وی افزود: براساس دستور فرمانده کل سپاه مقرر شده کلیه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه بهداشت، درمان و علوم پزشکی این نهاد شامل منظومه مراکز درمانی و بیمارستان‌های ثابت و سیار(صحرایی)، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله الاعظم (عج) با آرایش جدید و همه جانبه، عملیاتی و در امتداد خدمت‌رسانی‌های هشت ماه گذشته به ارائه خدمات درمانی مورد نیاز به مبتلایان ویروس کرونا می‌پردازند.

سردار شریف همچنین تقویت اقدامات دفاع زیستی و سازماندهی و نقش آفرینی‌های بسیجیان در مقابله با موج جدید بیماری کووید ۱۹ برای ارائه خدمات بهداشتی پیشگیرانه و تامین و توزیع اقلام مورد نیاز مردم عزیز در سراسر کشور مانند ماسک و مواد ضد عفونی را از موضوعات مورد تاکید فرمانده کل سپاه در این دستور عنوان کرد.

روز گذشته ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: پس از صدور فرمان فرمانده معظم کل قوا به سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، از امروز (پنجشنبه) کلیه مراکز درمانی و بیمارستان‌های نیروهای مسلح با حداکثر ظرفیت در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار