عیادت معاون درمان وزارت بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از پدر پیوند کبد ایران

شیراز(پانا)-معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به نیابت از وزیر بهداشت از دکتر «سید علی ملک حسینی» پدر پیوند کبد ایران عیادت کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۹۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
عیادت معاون درمان وزارت بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از پدر پیوند کبد ایران

ملک حسینی عضو هیات علمی دانشگاه و پدر پیوند کبد ایران، چند روزی است که بر اثر ابتلا به کروناویروس، در بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا بستری و تحت مراقبت است.
معاون درمان وزارت بهداشت در حاشیه عیادت از «ملک حسینی» گفت: به نیابت از دکتر «نمکی» وزیر بهداشت از دکتر ملک حسینی که پزشکی حاذق و سرشناس و دوست داشتنی در دنیا و به ویژه کشور است، عیادت شد.
قاسم جان‌بابایی با اشاره به بررسی وضعیت سلامت دکتر ملک حسینی و اعلام خبر بهبودی او نسبت به روز گذشته طبق گزارش های پزشکان، اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت تنفس دکتر ملک حسینی نسبت به روز گذشته بهبود یافته، به صورت کامل هوشیار است و می تواند طولانی مدت صحبت کند که مایه امیدواری است.
معاون درمان وزارت بهداشت همچنین از بهبود نتایج آزمایش های پزشکی این استاد برجسته نسبت به روزهای پیشین بستری خبر داد و برای بازیابی سلامت او ابراز امیدواری کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز اظهار کرد: وزیر بهداشت طی تماس تلفنی علاقه مندی خود را برای عیادت از دکتر ملک حسینی اظهار کردند که به دلیل کسالت، این ماموریت به دکتر جان بابایی سپرده شد.
مهرزاد لطفی با اشاره به پیگیری های انجام شده برای درمان و بازیابی سلامت این استاد پزشکی افزود: امیدواریم به برکت این ایام معنوی، به زودی شاهد سلامت کامل دکتر ملک حسینی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار