برگزاری نمایشگاه مجازی"پیاده تا بهشت" همزمان با اربعین حسینی در منطقه ۱۷

تهران(پانا)- طاهره پورمحمود، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۷، در گفت و گو با خبرگزاری پانا از نخستین نمایشگاه مجازی عکس و تولید محتوای دانش‌آموزان و فرهنگیان جامانده از پیاده روی اربعین با عنوان "پیاده تا بهشت" خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه مجازی"پیاده تا بهشت" همزمان با اربعین حسینی در  منطقه ۱۷

پور محمودگفت: زخم عاشورا همیشه تازه است. سال های بسیار می گذرد و ما همچنان سوگ کبوتران آزاده را برسینه می کوبیم. قیام عاشورا، پیام عاشورا، آتشی شعله ور است که هرگز فرو نمی نشیند .
وی گفت: امسال بار اندوه اربعین سنگین تر از سالهای پیش بر پنجره ی قلب مسلمین می کوبد. دل هایی که به شوق زیارت سرور آزادگان دو عالم قدم در راه کربلا می نهادند، از فراق زیارت مولایشان، ختم المرسلین، اشکبارند.
وی در ادامه افزود: امسال به دلیل رعایت شرایط اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا و کنترل این بیماری سخت، پیاده روی اربعین و زیارت حرم امام حسین (ع ) و حضرت ابالفضل (ع ) برپا نشد. به یاد دل های شکسته همه ی عاشقان زیارت خاک کربلا، و برای تسکین دلهای عاشق زیارت، بر آن شدیم‌تا نمایشگاه مجازی" پیاده تا بهشت" را، از عکس های دانش آموزان و همکاران فرهنگی که سال گذشته به تنهایی یا به همراه خانواده در پیاده روی اربعین شرکت کرده اند؛ همچنین تولید محتواهای دانش آموزان و همکاران فرهنگی با موضوع اربعین حسینی که به حق، امسال هر خانه یک خیمه عزای امام حسین علیه السلام بود، برگزار کنیم.

وی افزود: با اطلاع رسانی به مدارس از ابتدای هفته محتواهای ارسالی جمع آوری شد و در روز اربعین در محل دائمی نمایشگاه مجازی منطقه ۱۷ به نمایش گذاشته شد.
پورمحمود گفت: به لطف و کرامت سرور و سالار شهیدان در این‌نمایشگاه دانش آموزان و همکاران فرهنگی حضور پرشوری داشتند با ارسال بیش از ۱۰۰۰ اثر، فضایی معنوی در جمع دانش آموزان و همکاران فرهنگی منطقه و سایر حاضرین نمایشگاه بوجود آوردند. که این همه شور و شوق نشان از دلهای با اخلاص نوجوانان و دانش آموزان عزیز و عنایت سالار و سرور شهیدان علیه السلام بود. خدا را شاکریم که ما را نیز توفیق خادمی امام حسین(ع) عنایت کرد تا بتوانیم قطره ای ناچیز در این دریای بیکران الهی باشیم.
پورمحمود در پایان گفت: به سه نفر از بهترین عکس ها و تولید محتواها با موضوع اربعین جوایزی اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار