اجرای طرح نذرخون در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - به مناسبت اربعین حسینی طرح نذر خون با همکاری کانون بسیج ورزشکاران، بسیج سازندگی و سازمان ملی انتقال خون در سالن ورزشی نهم دی سپاه سید الشهدا(ع) اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح نذرخون در شهرستان اسلامشهر

اکبر اسحاقی مدیر کانون بسیج ورزشکاران سپاه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر در گفت و گو با پانا ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا راهپیمایی اربعین حسینی اجرا نشد، برنامه‌ای در قالب طرح نذر خون جهت شهروندان اسلامشهر که با استفبال خوب این عزیزان نیز همراه بود، برگزار شد.

او افزود: بااطلاع‌رسانی در شبکه‌های مجازی افراد را جهت این امر خیر دعوت کردیم و تلاش ما بر این است که طرح نذر خون در دهه آخر ماه صفر در شهرستان استمرار داشته باشد و همگان باید بدانند اهدای خون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیچگونه موردی در ارتباط با ابتلا به کرونا ویروس به همراه نخواهد داشت.

اسحاقی تصریح کرد: با توجه به استقبال خوب شهروندان اسلامشهر از برگزاری این طرح خیرخواهانه انتظار داریم مسئولان شهرستان همکاری کنند و با هماهنگی سازمان ملی انتقال خون یک پایگاه دائمی در اسلامشهر داشته باشیم تا ثواب این عمل خیر ضمن سلامتی شهروندان به روح اموات و شهدا برسد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار