«حسینیه ایران» از امروز در شبکه یک برپا می‌شود

تهران (پانا) - به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی ویژه برنامه «حسینیه ایران» از امروز با حضور کارشناسان و مداحان مذهبی به صورت زنده از شبکه یک پخش می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۹۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، مقداد مومن نژاد تهیه کننده برنامه «حسنیه ایران» گفت: «حسینیه ایران» امروز، فردا و جمعه ۱۶ تا ۱۸ مهر با اجرای مهدی آقابیگی، هادی صلح جو و محمدحسین صیرفی در ساعات متعدد از این شبکه پخش می شود.

مومن نژاد با بیان اینکه حجت الاسلام رفیعی کارشناس دینی و حمیدرضا برقعی شاعر و مداح اهل بیت، مهمان برنامه امشب هستند، افزود: فردا پنجشنبه مصادف با اربعین سیدالشهداء (ع) هم این برنامه از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ مهمان بینندگان شبکه یک است و زیارت اربعین به صورت زنده از حسینیه امام خمینی و با حضور رهبر معظم انقلاب پخش می شود.

وی یادآور شد: ارتباط زنده با کربلای معلا از دیگر بخش های برنامه زنده «حسینیه ایران» است که امروز و فردا ساعت ۱۶:۳۰ و ۱۹:۳۰ پخش می شود. همچنین قرار است از امشب ساعت ۱۵:۲۰ مرثیه خوانی سیدمجید بنی فاطمه در مشهد مقدس در برنامه «حسینیه ایران» پخش شود.

مومن نژاد در پایان با بیان اینکه محمدرضا طاهری از دیگر مهمان های روز پنجشنبه است، بیان کرد: جمعه شب مصادف با شام اربعین هم این برنامه از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱ با محوریت مراسم عزاداری مردم در حسینیه ها و تکایا پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار