مدیرکل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران:

خیرین مدرسه ساز از آنچه دارند انفاق می کنند

اسلامشهر(پانا) - آیین کلنگ زنی مدرسه استثنایی صالحین اسلامشهر با حضور رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی وزارت آموزش و پرورش ،مدیرکل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران و مسئولان اداره نوسازی مدارس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
خیرین مدرسه ساز از آنچه دارند انفاق می کنند

در این مراسم، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی با اشاره به ارزش والای رفتار خیرین در جامعه اظهار کرد: امروز در این مکان گرد هم جمع شده‌ایم تا به واسطه حرکت بزرگ یک انسان که قلب بزرگی دارد کلنگ ساخت مدرسه‌ای را بزنیم که تا سال‌های بعد فرزندان این سرزمین از برکات آن بهره مند خواهند شد.

او با اشاره به آیات قرآن کریم در سوره آل عمران، بیان کرد: یکی از ویژگی‌های انسان‌های نیک این است که به مرتبه‌ای از خوبی برسند که چیزی را که خود دوست دارند را انفاق کنند و به جرأت باید گفت که خیرین مدرسه‌ساز به این درجه از خوبی و انسانیت رسیده‌اند.

صیدلو با تاکید بر اینکه تربیت انسان‌های خیرخواه و نیک‌اندیش از رسالت‌های اصلی آموزش و پرورش است، تصریح کرد: تمامی تلاش ما در آموزش و پرورش این است که انسان‌هایی را تربیت کنیم که در آینده گره‌ای از گرفتاری‌های مردم باز کنند و اگر در این امر موفق بودیم قطعا" مسیرمان را به درستی انتخاب کردیم.

در بخش دیگری از این برنامه مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در سخنانی اذعان کرد: اسلامشهر با چهار ویژگی در سطح کشور و استان شناخته می‌شود که از 2000حافظ جزء و کل قرآن کریم،حضور مراکز تولیدی، شهر فرهیختگان علمی و فرهنگ غنی با قدمت تاریخی برخودار است.

او افزود: به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش اعلام می کنم آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در طول سالیان گذشته و مخصوصا"در زمان مدیریت آقای بنار از جهش خوبی در زمینه‌های علمی، محیطی و پرورشی برخوردار است که از مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تقاضا دارم در ارزیابی‌ها موارد فوق لحاظ شود.

فرماندار اسلامشهر به مراسم روز اربعین حسینی نیز اشاره و تصریح کرد: بنابه مصوبه ستاد مقابله با کرونا ویروس کشور و استان هیچ برنامه عزاداری در سطح شهرستان نخواهیم داشت و پیروان امام حسین(ع) در خانه‌های خود به اقامه عزا بپردازند.

در این مراسم خیر نیک اندیش فرشچی، رییس اداره استثنایی، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌سازاداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اعضای شورای شهر و سایر مسئولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار