طرح معرفت مربیان ومعاونین پرورشی ابرکوه برگزارشد

ابرکوه (پانا)- جلسه طرح معرفت مربیان و معاونین پرورشی به صورت لایو (پخش زنده) در محل اداره آموزش و پرورش ابرکوه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح معرفت مربیان ومعاونین پرورشی ابرکوه برگزارشد

در این جلسه مدیریت آموزش و پرورش ضمن تشکر از زحمات مربیان و معاونین پرورشی هدف از این جلسه را همدلی با مربیان پرورشی و بیان راهکارها توسط مربیان ومعاونین عنوان کرد.

محمد علی کریمی بیان داشت :در سند تحول بنیادین بیشترین رسالت در حوزه پرورشی می باشد اگر انسان به آن گونه که رسالتش مشخص شده بخواهد به هدف عالی و جامعه ایده آل دست یابد احتیاج به نوعی همدلی می باشد .

کریمی افزود:با توجه به زیست بوم جدید شرایط زندگی، امروز باید به صورت غیر حضوری روابط را برقرارکرده دانش‌آموزان را رها نکرده حتی با یک تماس تلفنی
درادامه محمدعلی شکیبا معاون پرورشی به ا رتقاء شان و شخصیت مربیان، درگیر مسائل حاشیه ای نشدن در گروه های مجازی ، تولید محتواهای تربیتی ، تغییر فضای پرورشی مدرسه با توجه به شیوع بیماری کرونا، بروز رسانی اطلاعات در زمینه های تربیی واگذار کردن تولید محتوا ها به دانش آموزان، ارتباط با اولیا اشاره کرد.

شکیبا درادامه به شناسایی دانش آموزان مشکل دار نه فقط مالی بلکه تربیتی و مشاوره‌ای اشاره کرد وگفت: طرح نماد( ارجاع دانش آموزان مشکل دار از طریق سامانه همگام به مراکز مشاوره‌ای ) بررسی جدی مشکلات و بیماری‌های روحی و روانی دانش آموزان را شامل می شود.

وی شرکت دانش آموزان وفرهنگیان در جشنواره فرهنگی هنری علمدار وپرسش مهر، . ثبت دانش آموزان علاقمند گروه پیشتازان در سامانه جذب،شرکت دانش آموزان در پویش هر خانه یک روزه تا پایان ماه صفر را نیز یاداورشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار