آغاز پویش دانش آموزی «عشاق الحسین» در سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) –- مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان در آستانه اربعین حسینی (ع) از آغاز پویش دانش آموزی «عشاق الحسین (ع)» در این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پویش دانش آموزی «عشاق الحسین» در سیستان و بلوچستان

محمود همت در گفت و گو با پانا اظهار کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری مراسم اربعین با حضور در منازل و قرائت زیارت اربعین؛ پویش دانش آموزی عشاق الحسین (ع) در قالب موکب های خانگی مجازی اربعین همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: دانش آموزان می توانند از فعالیت موکب های خانگی و برنامه های خلاقانه خود فیلم کوتاهی تهیه و از طریق سازمان دانش آموزی استان آثار خود را به دبیرخانه معرفتی ساپ (سامانه ارتباطی پیشتازان) در شبکه شاد ارسال کنند.

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان همچنین به برنامه «هر عمود، یک آیه» اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه امسال پیاده روی اربعین برگزار نمی شود، ارادتمندان به سیدالشهدا (ع) در قالب این برنامه می توانند در روز اربعین به تعداد عمودهایی که تمایل داشتند برای رسیدن به کربلای معلی پیاده روی کنند، یک آیه قرآن تلاوت کنند.

همت خاطر نشان کرد: به منظور بهره مندی جمعیت دانش آموزی مراسم زیارت اربعین روز پنجشنبه ساعت 14 به صورت مجازی و زنده از طریق سامانه ارتباطی پیشتازان در شبکه شاد پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار