نشست مجازی فرهنگیان منطقه بردخون برگزار شد

بردخون(پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون اعلام کرد فرهنگیان برای به روزآوری اطلاعات تلاش کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۸۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست مجازی فرهنگیان منطقه بردخون  برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، ظهیر محمودی در نشست مجازی فرهنگیان منطقه بردخون اظهار کرد: امسال در حالی سال تحصیلی را آغاز کردیم که شرایط خاص و ویژه ای بر کشور حاکم بود، اما با فعالیت و تلاش فرهنگیان و حمایت و همراهی مردم و مسؤولان این دوره را سپری کردیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: اکنون که به دلیل شرایط کرونایی برخی از مدارس به صورت غیرحضوری فعالیت می کنند نیازمند ایده ها و اندیشه های جدید و تعامل، هم اندیشی و مدیریت زمان هستیم.

وی با بیان اینکه به گونه ای عمل کنیم که بیشترین و بهترین نتیجه را بگیریم، اضافه کرد: استفاده مفید و هدفمند از ابزارهای جدید و تکنولوژی ضروری است و فرهنگیان باید برای به روزآوری اطلاعات و فناوری تلاش کنند.

محمودی با تأکید بر تلاش جهادی و مسؤولانه در زمینه تولید محتوای آموزشی مناسب، ادامه داد: همه دست اندرکاران تعلیم و تربیت به نیازهای ویژه دانش آموزان توجه کنند و با استفاده از ساحت های چندگانه و شناخت کافی از دانش آموزان، جایگاه کار معلمی، برنامه ریزی منطم ساعت های کلاسی و توجه به خواسته های دانش آموزان فعالیت کنند.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: دانش آموزان به دلیل عدم فعالیت و تحرک لازم، دچار اضافه وزن و چاقی مفرط شده اند که امیدواریم با برنامه ریزی مناسی و غربال گری آنان، به مرور شاهد کاهش وزن آنها باشیم.

وی خواستار حضور فعالانه فرهنگیان و دانش آموزان در پرسش مهر شد و گفت: تلاش کنیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از سرانه بهداشتی، به سلامت دانش آموزان و فرهنگیان در مدارس کمک کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با تأکید بر کنترل حجم تکالیف درسی افزود: آموزشی مجازی و غیرحضوری بچه ها در جهت سلامت دانش آموزان است، اما فرهنگیان باید در فضای مجازی همچون فضای واقعی کلاس فعالیت کنند تا به دانش افزایی دانش آموزان کمک شود.

محمودی با بیان اینکه تولیدات فرهنگیان منطقه در کشور استفاده می شود، گفت: به زودی استودیو ضبط در منطقه راه اندازی می شود تا فرهنگیان برای تولید محتوا استفاده کنند که در هفته معلم به 3 تولید محتوای برتر هدایایی تقدیم می شود.

وی تصریح کرد: تشکیل مرکز پشتیبان در منطقه برای مشاوره های مختلف و علمی به دانش آموزان و کاهش اختلالات انجام می شود که امیدواریم همه فرهنگیان همراهی و مشارکت داشته باشند.

در این نشست که به صورت مجازی و در سامانه شاد برگزار شد بیشتر فرهنگیان منطقه حضور داشتند و نظرات و خواسته های خود را به صورت زنده ارسال کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار