گردهمایی مدیران متوسطه آموزش و پرورش تنگستان برگزار شد

بوشهر(پانا)_ گردهمایی مدیران متوسطه با حضور فرماندار و مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر اهرم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی مدیران متوسطه آموزش و پرورش تنگستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش تنگستان؛ در گردهمایی که با حضور رفیعی پور فرماندار تنگستان، حسین درتاج معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، اردشیر حسین آبادی رئیس اداره آموزش متوسطه دوم نظری، حسین رمضانی رئیس اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و عبدالعلی محمودی رئیس اداره آموزش دوره اول به میزبانی تنگستان برگزار شد، مسئولین ذی ربط به بیان نقطه نظرات خود پیرامون شرایط فعلی آموزشی مدارس پرداختند و همچنین از افتخارآفرینان حوزه آموزش در سال تحصیلی 99-98 قدردانی به عمل آمد.
در این راستا مرتضی کرمی ضمن خیر مقدم به تمام مسئولین اظهار کرد: در شرایط فعلی و با توجه به آمار و ارقام، تنگستان از نظر آموزشی ارتقاء داشته و شیوع بیماری فعلی بر حرکت رو به پیشرفت شهرستان تاثیری نداشته است.
وی ضمن تشکر از تمامی مدیران متوسطه گفت: جایگاه فعلی نباید به عنوان نقطه پایان در نظر گرفته شود، بلکه به عنوان شروع یک حرکت قدرتمند برای رسیدن به اهداف بالاتر باشد.
در پایان این مراسم نیز از افتخارآفرینان حوزه آموزش در سال تحصیلی 99-98 قدردانی به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار