تجلیل از خادم الحسین (ع) در منطقه چهار

تهران (پانا) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار از خادم الحسین (علیه السلام) و ذاکر اهل بیت (علیهم السلام)، علی عسگری در دفتر مدیریت تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از خادم الحسین (ع) در منطقه چهار

در آستانه اربعین جانسوز سرور و سالار شهیدان و اصحاب باوفایش و در هنگامه بازگشت کاروان آل الله از سرزمین شام بلا به دشت کرب و بلا، محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار از خادم الحسین(علیه السلام) و ذاکر اهل بیت (علیهم السلام)، حاج علی عسگری در دفتر مدیریت تجلیل کرد.

لونی در گفتگو با پانا با استناد به جمله امام راحل (ره): "این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است" افزود: ما هر چه داریم از روضه های آسمانی و اشک بر اشرف اولاد آدم، حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) است و این هنر بزرگ و نقش اثرگذار یک مربی موفق تربیتی است که دانش آموزان را به دانشگاه مکتب سرخ حسینی رهنمون شود و امید آنکه از شفاعت حضرتش در یوم الورود بهره مند گردیم.

لونی با تقدیر از حضور گرم خادم الحسین(علیه السلام)، ذاکر اهل بیت (علیهم السلام)، رزمنده و برادر شهید امیر عسگری، در برنامه های فرهنگی و مراسم زیارت عاشورا در هیئت سجادیه آموزش و پرورش منطقه چهار با اهدای هدیه از حاج علی عسگری قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار