لزوم برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت

تربت جام(پانا)-دادستان تربت جام در همایش علمای این شهر، بر برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد

در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی(ع) همایش علمای تربت جام با حضور دادستان عمومی و انقلاب، فرماندهان نظامی و انتظامی، امامان جمعه و جماعت در محل مصلای الغدیر این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی فر امام جمعه تربت جام با اشاره‌ به تجزیه و تحلیل های عاشورا و اربعین گفت: زیارت های وارث ، عاشورا، اربعین و... مقدس ترین و راهبردی ترین ها و حقیقتا یک دادنامه هستند. انبیای الهی و معصومین(ع) موفق ترین انسان ها در عمل بودند که اندیشه ها رابه انگیزه تبدیل کردند و باید علما معارف را به دل مردم گره بزنند که عقیده شود.

وی با اشاره به درخواست علما مبنی بر برخورد قاطع با سارقان و مخلان امنیت اجتماعی گفت: باید با افرادی که منطق آنان سلاح است، از طریق مراجع ذی صلاح برخورد قانونی صورت گیرد.

دادستان عمومی وانقلاب تربت جام‌ در پاسخ به درخواست علما مبنی بر برخورد قاطع با سارقان و مخلان امنیت اجتماعی گفت: برقراری نظم و امنیت پایدار از مطالبات به حق مردم و تامین امنیت پایدار از وظایف اصلی حاکمیت است. دستگاه قضا برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت دارد و هیچ گونه مسامحه ای با اراذل و اوباش نخواهد شد.

حمید علیزاده با اشاره به این‌که هیچ گونه حاشیه امنی برای اراذل واوباش قائل نیستیم، افزود: زورگیری از جرایم خشن و‌محارب است و به شدت با آن برخورد می شودوبه منظور برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت دستورات قاطع برای دستگیری اراذل و اوباش سطح یک همراه با اجازه شلیک تیربه ضابطین داده شده است. با اجرای قاطع قانون و مجازات قانون گریزان در ملأ عام جهالت ساختگی چهار نفر از اوباش را از بین می بریم.

وی با اشاره به پدیده شوم موادمخدر ابراز کرد: مواد مخدر تاثیر به سزایی در ارتکاب جرم داردو درهمین رابطه یک دستگاه منزل که مرکز توزیع مواد مخدر بود شناسایی‌، پلمب و درخواست ضبط آن به نفع دولت داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار