دولت کویت استعفای خود را تقدیم امیر جدید این کشور کرد

تهران (پانا) - خبرگزاری رسمی کویت گزارش داد که نخست‌وزیر این کشور استعفای دولت را تقدیم امیر جدید این کشور کرده و در مقابل امیر این کشور اعتماد خود به دولت کنونی را اعلام کرده است.

کد مطلب: ۱۱۲۸۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
دولت کویت استعفای خود را تقدیم امیر جدید این کشور کرد

به گزارش العالم، خبرگزاری رسمی کویت «کونا»، گزارش داد که «صباح الخالد الحمد الصباح» رئیس هیأت وزرای این کشور استعفای خود و دولتش را تقدیم «نواف الاحمد الجابر الصباح» امیر جدید کویت کرده است.

در این گزارش آمده است که امیر کویت امروز رئیس هیأت وزرا را به حضور پذیرفته است و در مقابل، نخست‌وزیر به منظور پافشاری بر انتصاب افراد مورد اعتماد از نظر امیر جدید، استعفای خود و دولتش را تقدیم نواف الاحمد کرده است.

امیر کویت نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های نخست‌وزیر این کشور و وزرای کابینه در انجام امور محول شده به آنها، بر اعتماد خود به دولت کنونی در انجام و ادامه وظایف قانونی و همچنین زمینه سازی برای انتخابات آتی تأکید کرده است.

این اقدام پس از اعلام خبر درگذشت «صباح الاحمد الجابر الصباح» امیر پیشین کویت صورت می‌گیرد. پس از درگذشت امیر صباح الاحمد، «نواف الاحمد الصباح» برادر هشتاد و سه ساله‌‌ او به عنوان امیر جدید این کشور تعیین شد و در پارلمان الامه کویت سوگند یاد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار