مدیردانش آموزی استان کردستان خبرداد:

جلسه کمیته اجرایی بسته تحولی " هر دانش آموز یک نقش اجتماعی " در آموزش و پرورش مریوان برگزار شد

سنندج (پانا)-باحضور رییس سازمان دانش آموزی استان ومدیرآموزش وپرورش شهرستان مریوان کمیته اجرایی تبیین و تشریح بسته تحولی با موضوع هر دانش آموز یک نقش اجتماعی درمدیریت آموزش وپرورش مریوان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کمیته اجرایی بسته تحولی " هر دانش آموز یک نقش اجتماعی " در آموزش و پرورش مریوان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش مریوان،جلسه کمیته اجرایی بسته تحولی " هر دانش آموز یک نقش اجتماعی " در آموزش و پرورش مریوان با حضور رئیس سازمان دانش آموزی استان کردستان ومدیرآموزش وپرورش مریوان برگزار شد.

احمد عبداللهی رئیس سازمان دانش آموزی استان کردستان در این جلسه ضمن تشریح محتوای بسته تحولی اظهار کرد: بسته تحولی هر دانش اموز یک نقش اجتماعی در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در اجلاس سراسری مدیران کل و روسای ادارات و مناطق آموزش و پرورش با امضای عالی ترین مقام وزارت با هدف تقویت فعالیتهای پرورشی و تربیتی در میان دانش آموزان با تمرکز بر استفاده از فضای مجازی و شبکه آموزشی شاد جهت اجرا ابلاغ شده است.

وی افزود: این بسته تحولی مبتنی بر اهداف دوره های مختلف تحصیلی و بر گرفته از سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و هم سو با بیانیه گام دوم انقلاب طراحی و تدوین شده است.

احمد عبداللهی محور اصلی بسته تحولی هر دانش آموز یک نقش اجتماعی را دانش آموزان برشمرد و عنوان کرد: در این بسته تحولی زمینه های لازم برای مشارکت دانش آموزان فراهم شده است و از ظرفیت و توان بالای دانش آموزان استفاده می شود.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کردستان اجرای مطلوب و اثربخش این بسته ارزشمند را در گرو همکاری و همراهی مجموعه آموزش و پرورش از جمله مدیران و عوامل اجرایی و آموزشی مدارس دانست.

عبداللهی در خاتمه صحبتهای خود به صورت اجمالی به فعالیتهای تعریف شده برای سازمان دانش آموزی اشاره کرد و بر اجرایی نمودن این فعالیتها به عنوان یک نقشه راه با توجه به جدول زمانبندی تاکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش مریوان در ادامه جلسه با اشاره به اهمیت فعالیتهای پرورشی در تربیت دانش اموزان بر توجه بیش از پیش به این فعالیتها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر بویژه در دوران شیوع کرونا شاهد کمرنگ شدن فعالیتهای پرورشی بودیم،گفت:آموزش و پرورش مکمل و در راستای هم هستند و در تربیت دانش آموزان باید سایر ابعاد و ساحتهای تربیتی لحاظ شود تا هدف اصلی نظام تعلیم و تربیت که همانا رسیدن دانش‌آموزان به حیات طیبه است،محقق شود.

وینسفهان عمق بخشی به فعالیتهای پرورشی در کنار فعالیتهای آموزشی در شرایط کرونایی در بستر فضای مجازی و شبکه دانش آموزی شاد را خواستار شد.

وینسفهان عنوان کرد: بسته تحولی هر دانش آموز یک نقش اجتماعی یک کار منسجم و برنامه ای کامل و جامع در سازمان دانش آموزی است که راه رسیدن به اهداف تعریف شده را هموار می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار