خصومت شخصی ۱۲ میلیارد ریال خسارت بر جا گذاشت

ساری (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری عاملان آتشسوزی و ایراد خسارت 12 میلیارد ریالی به یک خودرو در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
خصومت شخصی ۱۲ میلیارد ریال خسارت بر جا گذاشت

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدزمان شالیکار در تشریح این خبر گفت: در پی آتشسوزی یک دستگاه خودروی بنز در شهرستان نور، مووضع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی پی به عمدی بودن این حادثه برده و اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه آغاز کردند.

سرهنگ شالیکار، تصریح کرد: با بررسی های همه جانبه، کارآگاهان پلیس آگاهی 3 نفر از عاملان اصلی این حادثه را که از این شهرستان متواری شده بودند شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

او با اشاره به این که کارشناسان میزان خسارت وارده به خودروی مذکور را بالغ بر 12 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: متهمان انگیزه خود از این اقدام را انتقام جویی از مالک خودرو در پی خصومت شخصی با یکی از بستگان وی اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور در خاتمه اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار