از کرخه تا راین با خوانشی جدید به روی آنتن رادیو نمایش می رود

تهران (پانا) -فیلم خاطره برانگیز «از کرخه تا راین» با نگاه و خوانشی تازه در روایت و موسیقی با گویندگی مریم نشیبا از آنتن رادیو نمایش پخش می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۸۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
از کرخه تا راین با خوانشی جدید به روی آنتن رادیو نمایش می رود

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، فیلم ابراهیم حانمی کیا که پس از گذشت حدود بیست سال از ساخت می گذرد از دو جنبه فیلم شناختی و موسیقی بررسی می شود و این قسمت برنامه جعبه موسیقی رادیو نمایش که به موسیقی سینما اختصاص دارد به ارایه تلفیقی از موسیقی، داستان و تحلیل موسیقی فیلم «از کرخه تا راین» اختصاص دارد.

«از کرخه تا راین» داستان زندگی یک جانباز شیمیابی وفاع مقدس را روایت می کند که برای درمان مجبور می شود به کشور آلمان سفر کند و در آنجا اتفاقاتی، زندگی را برایش مشکل می کند .آهنگسازی این فیلم را مجید انتظامی بر عهده داشته است .

«جعبه موسیقی» در مدت سی دقیقه، ضمن تحلیل فیلم و موسیقی آن توسط منتقد سینما و موسیقی« صبارادمان» ، شنونده را به درک ظرایف موسیقی فیلم دعوت می کند.

این برنامه به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور، گویندگی مریم نشیبا و نویسندگی صبا رادمان چهارشنبه ساعت 1:30 بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و تکرار آن ساعت 13:30 روز پنجشنبه از این شبکه رادیویی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار