دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار مشیریه

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری 3 نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در محله مشیریه تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار مشیریه

سردار علی ذوالقدری با اشاره به برخورد جدی و قاطع با اراذل و اوباش و کسانی ‌که خللی به امنیت مردم وارد می‌کنند، گفت: یکی از اولویت‌های اصلی و ویژه نیروی انتظامی و پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ شناسایی، رصد و برخورد جدی با اخلاگران نظم و امنیت مردم است.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه با قاطعیت و قدرت با اراذل و اوباش برخورد خواهیم کرد، اظهار کرد: در این رابطه کسانی که برای مردم ایجاد مزاحمت کنند و اموال مردم را تخریب و صدمات جانی به شهروندان وارد کنند در اولویت برخورد‌های ما هستند.

وی افزود: در 3 هفته گذشته 3 نفر که دارای سابقه شرارت نیز هستند و با ۲ دستگاه خودرو در محله مشیریه اقدام به درگیری و عربده‌کشی کرده بودند و پس از درگیری از ترس پلیس متواری شده و در خارج از تهران و در یکی از استان‌های شمال غرب کشور مخفی شده بودند دستگیر شدند.

سردار ذوالقدری با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضایی برخورد جدی با این افراد صورت می‌گیرد، گفت: برای در هم شکستن هیمنه پوشالی این گونه افراد هنجار شکن در محله‌هایی که برای مردم رعب و وحشت ایجاد کرده‌اند چرخانده می‌شوند تا درس عبرتی شود برای محدود کسانی که می‌خواهند پا جای پای اینگونه افراد بگذارند، باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار