قدردانی از رابطین ارزیابی شاخص‌های پرورشی و فرهنگی در اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

تهران(پانا)- در مراسمی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل از رابطین نظارت و ارزیابی شاخص های پرورشی و فرهنگی در سال 98 تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی  از رابطین ارزیابی شاخص‌های پرورشی و فرهنگی در اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این مراسم سیدمجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی گفت: دستاورد بزرگ و عینی فعالیت تیمی کسب رتبه اول بیست و دومین جشنواره شهیدرجایی به همراه سایر حوزه‌ها است که توانست واقعیت عملکردی را آنگونه که هست به خارج از حوزه معرفی کند و در نهایت در ارزیابی آموزش و پرورش ‏به موقعیت برتری دست یابیم.
هاشمی افزود: فرایند ارزیابی شاخص‌های پرورشی و فرهنگی از اواخر بهمن 1398 در سطح اداره کل و مناطق آغاز شدکه با کسب رتبه اول توسط شهرستان‌های استان تهران پایان پذیرفت، امیدوارم در سال تحصیلی 400-99 نیز از همین ابتدای سال با برگزاری جلسات متعدد و تولید محتواهای لازم با ویژگی‌های مخاطب محوری و استفاده از امکانات خاص رسانه‌ای (فیلم، عکس و نمودار و...) به موقع و به نحو مطلوب تهیه و ارائه نماییم تا در انجام فرایند ارزیابی در دوره جدید بیش از پیش موفق باشیم.
معاون پرورشی و فرهنگی در ادامه ضمن تاکید بر اصلاح روش های مستندسازی، لزوم آسیب شناسی فعالیت‌های مربوطه و انطباق برنامه‌ها با شاخص‌های ارزیابی از همکاران اداره ارزیابی عملکرد و رابطین ارزیابی شاخص‌های پرورشی و فرهنگی در سطح اداره کل تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود که با استفاده از شیوه‌های جدید تولید محتوا و با تداوم همت و تلاش رابطین،‌ بتوانیم انعکاس مطلوبی از عملکرد حوزه ارائه نماییم.
در بیست و دومین جشنواره شهیدرجایی استان تهران لوح تقدیر دستگاه برگزیده در گروه آموزشی، پرورشی و فرهنگی به محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار