صفحه سرچشمه در اینستاگرام حذف شد

تهران (پانا) - صفحه اینستاگرام برنامه تاریخی - تلویزیونی "سرچشمه" پس از پخش مستند افشای جنایات منافقین و بازنشر ویدئوهای مختلف از این جنایات در فضای مجازی، توسط اینستاگرام از دسترس خارج شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
صفحه سرچشمه در اینستاگرام حذف شد

پیشتر و در روزهای ابتدایی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، این صفحه برای مدتی نیز از دسترس خارج شده بود.
به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه تاریخی و تلویزیونی"سرچشمه" که موضوعات مختلف تاریخ انقلاب را با حضور شاهدان عینی و کارشناسان آن موضوع بررسی و برای اولین بار فیلم‌های کمتر دیده شده ی تاریخ انقلاب را منتشر می‌کند برای بار دوم در اینستاگرام از دسترس خارج شد. این مهم زمانی اتفاق افتاد که یکی از ویدئو های این برنامه بیش یک میلیون بار در فضای مجازی دیده شد.
بر اساس شواهد موجود متاسفانه پس از پخش این برنامه با حضور دکتر طاهری که به موضوع سازمان منافقین و افشای جنایات این گروه پرداخته بود، اینستاگرام اقدام به از دسترس خارج کردن صفحه سرچشمه کرد.
یادآور می شود پیشتر و در روزهای ابتدایی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی این صفحه اینستاگرامی برای مدتی از دسترس خارج شده بود. پس از بررسی های به عمل آمده و عدم امکان فعال سازی صفحه حذف شده برنامه سرچشمه صفحه دوم اینستاگرامی خود را به آدرس sarcheshmeh2tv راه اندازی کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار