تقدیر از برگزیدگان مسابقه «عکس سلفی من و دوست اربعینی‌ام»

تهران (پانا) - آیین تقدیر از برگزیدگان مسابقه «عکس سلفی من و دوست اربعینی‌ام» سه‌شنبه ۱۵ مهرماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۸۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه «عکس سلفی من و دوست اربعینی ام» سه شنبه ۱۵ مهرماه با حضور داوران، برگزیدگان مسابقه و مدیران فرهنگی و بدون حضور مخاطبان برگزار می‌شود و از برگزیدگان دوره سوم و چهارم مسابقه عکس سلفی تقدیر خواهد شد.

برگزیدگان این مسابقه در بخش‌های مردمی و آرا داوران انتخاب مشخص شده‌اند.

داوری این مسابقه توسط مرتضی درخشان فعال رسانه‌ای و فضای مجازی، مجید خسروانجم کارتونیست، گرافیست و فعال فضای مجازی، سعید فرجی عکاس و مستندساز، عبدالمطهر محمدخانی فعال رسانه‌ای و فضای مجازی-طراح اولیه مسابقه، سید شهاب‌الدین واجدی عکاس و فعال فضای مجازی و حامد عسکری شاعر و فعال فضای مجازی صورت گرفته است.

آخرین دوره این مسابقه سال گذشته و همزمان با پیاده روی عظیم اربعین برگزار شد. کمپین عشاق الحسین (ع) در قالب مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی ام» از شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین دعوت می‌کرد با ارسال عکس‌های سلفی خود با میزبانان عراقی و همسفران ایرانی ثبت و ضبط کنند. در این دو دوره بیش از چهار هزار نفر در مسابقه عکس سلفی شرکت کردند. آثار پذیرفته شده در صفحه عشاق الحسین (ع) در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی imam.hussain.lovers به نمایش در آمده است. ۳ برنده این مسابقه بر اساس رأی مردمی (لایک مخاطبان) در صفحه اینستاگرام عشاق الحسین (ع) انتخاب می‌شوند و سایر برندگان بر اساس نظرات داوران و در دو بخش برگزیدگان اصلی و برگزیدگان محتوایی اعلام می‌شوند.

این آئین بدون حضور شرکت کنندگان برپا می‌شود و مراسم از طریق لایو صفحه imam.hussain.lovers پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار