پورمحمدی: پرداخت اعتبار پاییز دستگاه‌ها منوط به ارائه گزارش عملکرد است

تهران (پانا) -معاون اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور، در بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی، شرط تخصیص اعتبارات هزینه‌ای سه ماهه سوم امسال دستگاه‌ها را ارائه گزارش عملکرد ۶ ماهه نخست سال برشمرد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پورمحمدی: پرداخت اعتبار پاییز دستگاه‌ها منوط به ارائه گزارش عملکرد است

به گزارش روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه، «سیدحمید پورمحمدی» در این بخشنامه که به همه دستگاه‌های اجرایی کشور، ابلاغ شده خواست گزارش عملکرد شش ماهه اول اعتبارات خود را ارسال کنند؛ چرا که هرگونه ابلاغ تخصیص اعتبارات هزینه‌ای در سه ماهه سوم امسال پس از تایید گزارش عملکرد آن دستگاه برای دستیابی به اهداف مصوب از سوی امور بخشی ذیربط مربوطه در این سازمان قابل اقدام خواهد بود.

براساس این بخشنامه دستگاه‌ها باید گزارش عملکرد خود را براساس پیوست شماره چهار قانون بودجه امسال که بر بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد تاکید دارد مطابق قالب جداول پیوست که نسخه الکترونیک آن در سایت سازمان برنامه و بودجه به آدرس www.mporg.ir قابل دریافت است، ارسال کنند.

در این بخشنامه دستگاه‌ها حداکثر تا تاریخ شانزدهم مهرماه فرصت دارند گزارش خود را به سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها حسب مورد ارسال کنند.

در این بخشنامه آمده است که تبعات مغایرت در عناوین برنامه، خروجی، سنجه عملکرد، مقدار هدف کمی و مبالغ مصوب و ابلاغی اعتبارات بر عهده دستگاه اجرایی ذیربط خواهد بود و در صورت عدم همکاری در اجرای این بخشنامه، هرگونه مسئولیت عدم پرداختها از جمله پرداخت حقوق کارکنان در زمان مقرر نیز با آن دستگاه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار