برگزاری جلسه "مکان‌یابی" ساخت ۲۰ مدرسه در منطقه ۲۲ شهر تهران

فولادوند: نیاز فوری به ۲۷ مدرسه برای نواحی شش گانه منطقه ۲۲ داریم

تهران (پانا) - نشست هماهنگی مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، مدیر آموزش و پرورش منطقه 5 ، رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، شهردار و مدیران شهرداری منطقه ۲۲ و مدیران نوسازی مدارس استان تهران برای مکان‌یابی و تعیین زمین های مناسب برای ساخت ۲۰ مدرسه در منطقه ۲۲ شهر تهران، امروز در شهرداری منطقه ۲۲ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند:  نیاز فوری به ۲۷ مدرسه برای نواحی شش گانه منطقه ۲۲ داریم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، در این جلسه که عبدالرضا فولادوند، مدیرکل شهر تهران و محسن بهارلو، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، زنگویی، سرپرست آموزش و پرورش منطقه 5، بنی آدم و قربانی، رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، معاونین نوسازی مدارس استان تهران،هراتی دبیر نمایندگی خیرین در منطقه و نوذرپور شهردار منطقه۲۲ و معاونین فنی و حقوقی شهرداری منطقه ۲۲ تهران حضور داشتند در مورد مکان یابی ساخت ۲۰ مدرسه در منطقه ۲۲ شهر تهران بحث و تبادل نظر شد.

بر اساس توافق روزهای اخیر شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری تهران ، مجمع خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی مدارس استان تهران قرار شده است در طی یک دوره پنج ساله، حداقل ۱۰۰ مدرسه در منطقه ۲۲ تهران ساخته شود. در این جلسه در مورد برنامه ریزی اجرایی این طرح، بحث و تبادل نظر شد و در مورد مکان یابی ساخت ۲۰ مدرسه که مرحله اول این طرح را تشکیل می دهد، بررسی کامل صورت گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این جلسه گفت: در حال حاضر در نواحی شش گانه منطقه ۲۲ به حداقل ۲۷ مدرسه نیاز فوری وجود دارد و به همین دلیل مقرر شد زمین های لازم برای ساخت این مدارس از طرف شهرداری منطقه ۲۲ و اداره راه و شهرسازی استان تهران تامین و تحویل شود. اعتبارات لازم برای ساخت این پروژه ها نیز از محل مشارکت خیرین، اعتبارات شهرداری تهران و اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان تهران تامین خواهد شد.

لازم به یادآوری است منطقه ۲۲ شهرداری تهران درحال حاضر ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که تا ۵ سال آینده این رقم به بالغ بر۵۰۰ هزار نفر خواهد رسید که حداقل به ۱۰۰ مدرسه بزرگ نیاز دارد. مجمع خیرین مدرسه ساز شهرتهران در تلاش است با همکاری شهرداری تهران و نوسازی مدارس استان تهران و اداره کل آموزش و پرورش در تامین این مدارس مشارکت داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار