نویسنده مازندرانی کتاب خود را به معلم پیشکسوت آستارایی اهدا کرد

رشت (پانا) - « عنایت داوودی » از نویسندگان استان مازندران با حضور در محل کار «شهیمه صفایی» معلم فداکار آستارایی به پاس زحمات 48 ساله وی در سنگر تعلیم و تربیت، کتاب خود را به وی اهدا کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نویسنده مازندرانی کتاب خود را به معلم پیشکسوت آستارایی اهدا کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، « عنایت داوودی» از نویسندگان استان مازندران با حضور در محل کار «شهیمه صفایی» معلم فداکار آستارایی به پاس زحمات ۴۸ ساله وی در سنگر تعلیم و تربیت، سومین کتاب خود را پس از رونمایی در دبستان دخترانه خواجه‌نصیر به وی اهدا کرد.
سومین کتاب این نویسنده مازندرانی با عنوان «بازیابی و پرورش خلاقیت در کودکان» در یک‌هزار نسخه توسط انتشارات هاوژین به قیمت ۳۵ هزار تومان در ساری به چاپ رسیده که شیرینی اهدای کتاب به پرچم‌دار سنگر تعلیم و تعلیم، مسیر طولانی ساری به آستارا را برای این نویسنده خوش‌ذوق، کوتاه کرده است.

نویسنده کتاب بازیایی و پرورش خلاقیت در کودکان در جریان اهدای این کتاب به معلم آستارایی با بیان اینکه بین استان مازندران و گیلان مراودات فرهنگی زیادی وجود دارد، اظهار کرد: مسئولان آموزش و پرورش مازندران و گیلان از پیشنهاد بنده مبنی‌بر اهدای کتاب به معلم فداکار آستارایی استقبال و از آن حمایت کردند.
عنایت داوودی با بیان اینکه نخستین کتاب خود را به معلم پایه اول ابتدایی تقدیم کرده‌ام، تصریح کرد: همه یاد گرفته‌ایم قدردان افرادی باشیم که با تمام سختی‌ها و مشکلات برای تعلیم و تربیت ما زحمت کشیده‌اند و قدرانی از زحمات ۳۰ ساله آن‌ها یک تکلیف شرعی و الهی بر دوش ما است.
نویسنده خوش‌ذوق مازندرانی پس از اهدای کتاب خود به معلم فداکار آستارایی، لوح تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش استان مازنداران را به وی تقدیم کرد و گفت: بنده به نیابت از فرهنگیان و مردم استان مازندران امروز اینجا حضور دارم تا شاگردی کسی را بکنم که در سخت‌ترین شرایط‌ ممکن دست از آموزش نکشید.

مجید علی‌ پور رئیس اداره روابط ‌عمومی و اطلاع‌ رسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در جریان تجلیل از زحمات معلم فداکار آستارایی، اقدام شهیمه صفایی را در استفاده از ابزارهای نوین آموزشی توأم با صداقت دانست و اظهار کرد: این اقدام صفایی، برکات زیادی را برای آموزش و پرورش به همراه داشت.
پینار الوان‌پور یکی از دانش‌آموزان شهیمه صفایی در پایه ششم ابتدایی که هم‌اکنون در دبیرستان هیأت‌امنایی شهید علی‌انصاری مشغول تحصیل است نیز با حضور در جایگاه، در وصف زحمات 48 ساله معلم فداکار خود به دکلمه‌خوانی پرداخت و با بهترین الفاظ آموزگار سال قبل خود را خطاب قرار داد.
سید سجاد موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا نیز در جریان تجلیل از زحمات معلم فداکار آستارایی اظهار کرد: آموزش و پرورش تداوم آموزش در فضای مجازی و شکل‌گیری شبکه اجتماعی دانش‌آموز را مرهون فعالیت‌های این معلم فداکار در دوران کرونایی می‌داند که باید قدردان آن باشیم.

« عنایت داوودی» از نویسندگان خوش‌ذوق مازندرانی در مقدمه سومین کتاب خود تحت‌عنوان «بازیایی و پرورش خلاقیت در کودکان» از زحمات 48 ساله «شهیمه صفایی» معلم با سابقه آستارایی در سنگر تعلیم و تربیت قدردانی کرده‌ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار