کسب رتبه نخست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در جشنواره شهید رجایی 

اهواز(پانا) -  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه نخست شد و از سوی استاندار خوزستان با دریافت تندیس و لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۲۸۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه نخست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در جشنواره شهید رجایی 


به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، استاندار خوزستان در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان (شهید رجایی) ضمن قدردانی از دستگاه های برتر اجرایی استان در سال ۹۸ تندیس و لوح سپاس رتبه نخست دستگاه استانی را به ارسلان غمگین اهدا کرد.

در جلسه راهبری توسعه مدیریت خوزستان (شهید رجایی) که با حضور استاندار خوزستان، فرماندار و شهردار اهواز، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نیز مدیران کل دستگاه‌های استان در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد- ادارات و سازمان های برتر از میان دستگاه‌های اجرایی سطح استان- که بالاترین امتیاز را در مجموع دو بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه های پنجگانه در سال ۱۳۹۸ کسب کرده‌اند- معرفی شدند.

در این جلسه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان رتبه نخست را در جشنواره شهید رجایی کسب کرد که تندیس و لوح سپاس این جشنواره از سوی استاندار خوزستان به ارسلان غمگین مدیر کل تعاون، کار و رفاه احتماعی استان اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار