حسینی: مشارکت دانش‌آموزان استثنایی و کلاس بندی آنها در شاد از میانگین کشوری بالاتر است

تهران (پانا) - با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، اعضای شورای راهبری و حضور ویدئو کنفرانسی روسای ادارات استثنایی استان‌ها نشست شورای راهبری سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: مشارکت دانش‌آموزان استثنایی و کلاس بندی آنها در شاد از میانگین کشوری بالاتر است

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در بخشی از این نشست که با محوریت ارائه گزارش فعالیت اداره آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد ضمن تقدیر از فعالیت های این اداره گفت: تراکم جمعیتی در تهران بسیار بالاست و نظارت های عمومی نیز بر نظام تعلیم و تربیت بالاست لذا مدیریت در شهر تهران ویژگی های خاص خود را می‌طلبد و سختی زیادی دارد.

وی افزود: در شهر تهران و در برنامه سنجش‌ سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی صد ویک درصد نوبت گیری نو آموزان بد ورود به دبستان انجام شده است و ۹۸ درصد ارزیابی هم انجام شده است که از میانگین کشوری این اعداد بالاتر است.

حسینی گفت: مشارکت دانش آموزان استثنایی و کلاس بندی آنها در شبکه شاد نیز از میانگین کشوری بالاتر است.

معاون وزیر یکی از حرکت های ارزنده آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران را راه اندازی استودیو تخصصی تولید محتوای الکترونیکی دانست و افزود: در این استودیوی تخصصی و همچنین فضای مناسب مدارس تاکنون 171 فیلم درس جهت استفاده دانش آموزان با نیازهای کشور و بارگذاری در شبکه شاد تولید شده است.

وی افزود: ساماندهی خوب پروژه مهر، پیگیری نقطه ای در خصوص بسته های تحولی آموزش و پرورش استثنایی، برگزاری بیش از پنجاه دوره ضمن خدمت و توانمند سازی ویژه معلمان و اولیا و انعقاد چندین تفاهم نامه از دیگر فعالیت های آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران است که جای تقدیر دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار