همتی: جمعیت هلال احمر بعد از آستان قدس، دارای بیشترین املاک موقوفه است

تهران (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر گفت جمعیت هلال احمر دارای ۳ هزار ملک بوده و بعد از آستان قدس رضوی دارای بیشترین موقوفه در کشور است.

کد مطلب: ۱۱۲۸۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
همتی: جمعیت هلال احمر بعد از آستان قدس، دارای بیشترین املاک موقوفه است

به گزارش روابط عمومی هلال احمر، کریم همتی در دیدار با مدیرعامل و اعضای کانون بازنشستگان جمعیت هلال احمر، گفت: بازنشستگان با توان و انگیزه مضاعف همچنان در صف داوطلبان و متخصصان، آماده خدمت به مردم هستند.

وی با اشاره به دغدغه بازنشستگان جمعیت هلال احمر همانند بازنشستگان سایر نهادها و ارگان‌ها، گفت: جمعیت هلال احمر برای کمک به بازنشستگان که سال‌ها در جمعیتی مردم نهاد خدمت کرده‌اند، همه تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به تحریم‌های ظالمانه کشور آمریکا علیه مردم ایران، گفت: هیچکدام از اینها نباید بگذارد از کارهایی که می‌توانیم انجام دهیم، غافل شویم. جمعیت هلال احمر امکانات زیادی را در اختیار دارد که از آنها استفاده‌ای نمی‌شود.

به گفته وی، علیرغم تحریم‌ها و کمبود بودجه در کشور، موفق به رایزنی با دولت و تامین بودجه مورد نیاز برای شارژ انبارهای امدادی از سوی رئیس جمهوری شدیم که خروجی آن به نفع مردم کشور بود.

همتی با تاکید بر اینکه لیست اردوگاه‌های موجود در جمعیت هلال احمر نشان می‌دهد که هلال احمر امکانات اقامتی، فرهنگی، ورزشی و رفاهی بسیاری برای استفاده پرسنل، بازنشستگان و خانواده‌های آنها دارد، گفت: لازم است تا با برنامه ریزی درست، حتی در صورت اجاره این امکانات به بخش خصوصی، سانس‌هایی در طول هفته برای استفاده پرسنل و بازنشستگان از این مجموعه‌های رفاهی و ورزشی، اختصاص داد تا برای امورات ورزشی و دیگر موارد استفاده کنند.

وی به وجود بیش از ۳ هزار ملک جمعیت هلال احمر اشاره کرد و افزود: جمعیت هلال احمر بعد از آستان قدس رضوی دارای بیشترین موقوفه در کشور است. از این تعداد ۳۰۰ ملک موقوفه است که می‌توان از بازنشستگان برای بهره برداری و مدیریت این املاک موقوفه استفاده کرد. هر کدام از بازنشستگان که توانایی اداره مراکز زیر مجموعه جمعیت هلال احمر را دارند می‌توانند در این زمینه اقدام کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر، موقوفات این جمعیت را به مثابه گنج عنوان کرد و گفت: در صورت وجود ایده‌های ناب و بکر، امکان استفاده از موقوفات جمعیت هلال احمر فراهم می‌شود تا هم خواسته واقف اجرا شود و هم با شفاف سازی ها، رغبت مردم برای وقف به هلال احمر افزایش پیدا کند.

وی در پایان تاکید کرد: لازم است در زمینه تعاونی مسکن و تعاونی مصرف کارکنان جمعیت هلال احمر کارهای بیشتری انجام شود تا پرسنل و بازنشستگان در این زمینه منتفع شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار