ممنوعیت کامل تردد زائران از مرز مهران

تهران (پانا) - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت تمام مبادی و راه‌های ورود به استان ایلام توسط گشت‌های پلیس کنترل و نظارت می‌شود و از تردد زوار به سمت مهران و پایانه مرزی جلوگیری خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت کامل تردد زائران از مرز مهران

به گزارش ایسنا، محمد نوذری در نشست پدافند غیرعامل استان، با تاکید بر اینکه، تردد زائران اربعین از مرز مهران به طور کامل ممنوع است و هیچگونه خروج قانونی زوار از این مرز انجام نمی‌شود، اظهار کرد: با توجه به دستور مقام معظم رهبری و تصمیمات مسوولان ۲ کشور ایران و عراق مبنی بر لغو پیاده‌روی اربعین، مرز مهران از دو طرف کشور ایران و عراق بسته است.

وی با تاکید بر این مهم که مردم شریف کشور به هیچ عنوان برای اربعین به استان سفر نکنند، گفت: تمامی مبادی و راه‌های ورود به استان ایلام توسط گشت‌های پلیس کنترل و نظارت می‌شود و از تردد زوار به سمت مهران و پایانه مرزی جلوگیری خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام خواستار استفاده از ظرفیت دهیاران و شورارهای شهر برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی در رابطه با کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی شد و از فرمانداران و بخشداران خواست: نشست‌های هفتگی کرونا را برگزار و مسایل مربوطه را رصد کنند.

نوذری به هفته پدافند غیرعامل از پنجم تا ۱۲ آبان‌ماه اشاره کرد و گفت: این هفته باید به گونه مناسبی متناسب با شعار سال و در راستای اجرای دستورالعمل سایبری و استانداردسازی لایه‌های امنیتی دستگاه‌های اجرایی برگزار شود.

وی افزود: بحث‌های مهم پدافند غیرعامل و موارد مشکل‌ساز باید شناسایی و راهکاری برای رفع آنها در نظر گرفته شود و در هر اداره یک نفر به عنوان کارشناس پدافند غیرعامل مسائل را رصد کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام تصریح کرد: پایش تصویری شهرها، نبود پارکینگ، دفع غیر بهداشتی زباله‌های عفونی و استحکام سازه‌های غیر مجاز، تامین ذخایر کالاهای اساسی، تجهیز بیمارستان و آمادگی پرسنل درمانی برای حوادث پیش‌بینی نشده، ارایه آموزش‌های لازم و برگزاری رزمایش بیولوژیک را از مهمترین مباحث پدافند غیرعامل عنوان کرد که باید مد نظر باشند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار