در نشست قدردانی از کمیته‌های اجرایی سی‌وچهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش‌وپرورش کشور؛

حاجی میرزایی: با برگزاری اجلاس‌های محدودتر امکان بهره‌مندی نظرات همکاران استانی را فراهم کنیم

برقراری ارتباط در سطوح مختلف همدلی و همفکری کارکنان را تقویت می‌کند

تهران (پانا) - وزیر آموزش‌وپرورش با شاره به اینکه برقراری ارتباط در سطوح مختلف یک دستگاه می‌تواند همدلی و همفکری کارکنان را تقویت کند، اظهار کرد با برگزاری اجلاس‌های محدودتر در پروژه‌های مهم، امکان بهره‌گیری از نظرات همکاران استانی را فراهم کنیم.

کد مطلب: ۱۱۲۸۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
حاجی میرزایی: با برگزاری اجلاس‌های محدودتر امکان بهره‌مندی نظرات همکاران استانی را فراهم کنیم

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، محسن حاجی میرزایی در نشست ارائه گزارش و قدردانی از اعضای ستاد و روسای کمیته‌های اجرایی سی‌وچهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش‌وپرورش کشور اظهار کرد: برگزاری اجلاس با حضور بیش از هزار و پانصد نفر از همکاران فرهنگی، در فرصتی کوتاه کار بسیار ارزشمندی بود و چون برای اولین بار در کشور با این وسعت انجام‌ شده بود به‌عنوان الگویی در دستگاه‌های دیگر مطرح شد و پس‌ازآن اجلاس سراسری نماز و اجلاس نیروهای مسلح با اقتباس از این کار بزرگ برگزار شد.

حاجی میرزایی ارتباط را عنصر کلیدی در ارتقای هماهنگی دانست و افزود: داشتن ارتباط در سطوح مختلف یک دستگاه می‌تواند همدلی و همفکری کارکنان آن دستگاه را تقویت کرده و افزایش دهد و آن‌ها را به درک مشترک از مسائل برساند و نتیجه این مسئله هماهنگی و هم‌افزایی بیشتر در درون دستگاه مربوطه خواهد بود. سرعت، عمق، کارایی و اثربخشی از مهم‌ترین عوامل ارتباط بین سطوح مختلف در یک مجموعه است.

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: با برگزاری سی‌وچهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش‌وپرورش، توانستیم به‌طور هم‌زمان با مجموعه گسترده‌ای از همکارانمان ارتباط بگیریم و نظرات و گزارش‌های آن‌ها را بشنویم. ارزیابی من از این نظرات این بود که برخی از افراد زمان کافی صرف تهیه گزارش نکرده بودند که پیشنهاد می‌کنم در اجلاس‌های بعدی قبل از ارائه گزارش در جلسه اجلاس، ابتدا گزارش‌ها را بررسی کنید و سپس تریبون را در اختیار فرد مربوطه قرار دهید.

حاجی میرزایی با اشاره به ایجاد دائمی دبیرخانه اجلاس و برگزاری اجلاس‌های محدودتر در بازه زمانی کوتاه‌تر گفت: پیشنهاد می‌کنم در مورد پروژه‌های مهم آموزش‌وپرورش مثل پروژه چاقی و کنترل اضافه‌وزن دانش آموزان در مدارس، اجلاس‌های یک‌روزه برگزار کنیم تا بتوانیم با کمترین هزینه با همکاران استانی در سطوح مختلف ارتباط بگیریم و نظرات صاحب‌نظران را در این زمینه بدانیم.

وی گفت: همچنین لازم است دبیرخانه اجلاس تمهیداتی را برای ارتباط شبکه‌ای زنده با روسای مناطق و مدیران کل بیاندیشد تا بتوانیم در مواقع لزوم و در کمترین زمان با آن‌ها ارتباط زنده بگیریم و از شرایطی که در کشور به دلیل ویروس کرونا به وجود آمده نهایت استفاده را در بالا بردن کیفیت عملکرد و بازده آموزش‌وپرورش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار