افتتاح دو مرکز نیکوکاری در مناطق ۱۳ و ۱۴ تهران

تهران (پانا) - مراکز نیکوکاری "حامیان ایتام مهر امام رضا (ع)" و "یاران ضامن آهو" در مناطق ۱۳ و ۱۴ تهران افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دو مرکز نیکوکاری در مناطق ۱۳ و ۱۴ تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، فرهود کاردی، رئیس کمیته امداد مناطق ۱۳ و ۱۴ تهران در مراسم افتتاحیه دو مرکز نیکوکاری حامیان ایتام مهر امام رضا (ع) در منطقه ۱۳ و یاران ضامن آهو در منطقه ۱۴ تهران با اشاره به اهداف برپایی مراکز نیکوکاری، گفت: واگذاری امور به مردم، شناسایی نیازمندان واقعی محله، پیوند نیازهای محرومان محله با توانمندی های خیران محله، استفاده از حضور تخصص خیران، افزایش اعتماد عمومی از جمله اهداف برپایی و فعالیت این مراکز است.
وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۲ مرکز نیکوکاری در مناطق ۱۳ و ۱۴ فعالیت می کنند، افزود: پیش بینی های لازم برای افتتاح سه مرکز دیگر تا پایان امسال انجام شده است.
کاردی با بیان اینکه در شش ماهه امسال خیران بیش از ۶۳ میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری به خانواده های نیازمند کمک کرده اند، ادامه داد: کمک های خیران در بخش های صدقات، کمک به دانش آموزان، اطعام و افطاری، تأمین معیشت نیازمندان و خدمات موردی ،نذر و قربانی و ... بوده است.
گفتنی است: مراسم افتتاحیه مرکز نیکوکاری حامیان ایتام مهر امام رضا (ع) در محل این مرکز در خیابان ثارالله و مرکز نیکوکاری یاران ضامن آهو در حسینه خمینی های مقیم مرکز با حضور جمعی از مسئولان، حامیان و خیران دو منطقه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار