انعقاد تفاهم نامه برگزاری دوره های آموزشی در هرمزگان

هرمزگان(پانا)-رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان گفت تفاهم نامه برگزاری دوره آموزشی بین مجمع سفیران جوان و سازمان دانش آموزی استان هرمزگان منعقد شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم نامه برگزاری دوره های آموزشی در هرمزگان

اسماعیل خرامیده در گفت و گو با پانا با اشاره به این که بحث آموزش دانش آموزان پیشتاز یکی از اولویت های این سازمان است گفت: با برنامه ریزی هایی به عمل آمده گروه منتخب اعضای پانا از ۲۲ منطقه و شهرستان های استان که بیش از۱۵۰ نفر از علاقمندان به خبرنگاری هستند به زودی بحث آموزش این گروه را در فضای مجازی پیگیری خواهیم کرد. همچنین برابر تفاهمی که با رئیس مجمع سفیران جوان بندرعباس به عمل آمده و با استفاده از اساتید مجرب به زودی یک دوره کلاس فن بیان با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و حداقل تعداد برگزار خواهیم کرد .

وی هم چنین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: اعتقاد سازمان بر این است که باید از تمامی ظرفیت های موجود در سایر ادارات, نهادها و سازمان های استان جهت آموزش دانش آموزان پیشتاز علاقمند استفاده کرد و با وجود مربیان دلسوزی که در شهرستان ها و مناطق استان فعالیت می کنند قطعا برنامه ریزی آموزش درفضای مجازی پیگیری خواهند کرد .

سیده فاطمه وحدانی دبیر مجمع سفیران جوان بندرعباس نیز گفت: دوره هایی همچون خبر نویسی, گویندگی، سخنرانی و اعتماد به نفس، عکاسی و . . . با حضور اساتید هر بخش را برگزار خواهیم کرد.

گفتنی است، طبق این تفاهم نامه مجری برگزاری این دوره ها در استان هرمزگان مجمع سفیران جوان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار