قدردانی «حسین انتظامی» از مدیران رسانه‌ها برای اعتماد ۱۶ ساله

حسین انتظامی نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات با انتشار یادداشتی، از اعتماد مدیران رسانه‌ها در طی هشت دوره نمایندگی آنها، قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی «حسین انتظامی» از مدیران رسانه‌ها برای اعتماد ۱۶ ساله

متن یادداشت حسین انتظامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
همکاران گرامی، مدیران محترم مسئول رسانه‌ها
باسلام
یکی از بزرگترین توفیقات زندگی‌ام افتخار نمایندگی شما در هشت دوره هیأت نظارت بر مطبوعات بوده‌است و بارها از من شنیده‌اید که این نمایندگی نزد من از هر منصب دیگری منزلت بیشتری دارد.
حال‌که برای دوره جدید نامزد انتخابات نشده‌ام، وظیفه دارم از افتخاری که در طی ۱۶ سال گذشته به این برادرتان ارزانی داشته‌اید، صمیمانه قدردانی کنم و امید که آن اعتماد را به شایستگی پاسخ داده‌باشم.
ضمن قدردانی از همراهی سایر اعضای محترم هیأت طی این سال‌ها، باید بگویم که در این هشت دوره همواره تلاش کردم بزرگی شما را نمایندگی کنم و مراقب حقوق رسانه‌ها باشم. سعی کردم نماینده همه رسانه‌ها و مدیران گرامی آن باشم حتی اگر به من رأی نداده باشند یا منتقد و مخالف من بودند. کوشیده‌ام حقوق رسانه و رسانه‌گران را فراتر از محیط تنگ و بغض‌آلود سیاست بنگرم و پاسخگویی به همکاران و حضور مؤثر در جلسات داشته‌باشم. در طی صدها جلسه هیأت نظارت، تعداد غیبت نماینده شما کمتر از عدد انگشتان دو دست بوده‌است زیرا نقش‌آفرینی او حتماً در جمع‌بندی احسن مؤثر است. تا پایان دوره حاضر نیز بر این اصول و عهد خواهم بود.
در پایان از محضر شما بزرگان تقاضا می‌کنم قصورهای احتمالی را با دیده خطاپوش خود، عفو بفرمایید که ادای حق‌الناس در روز جزا ممکن نیست.
امیدوارم انتخابات پیش رو با مشارکت بالای شما برگزار شود که جلوه‌ای از مسئولیت‌شناسی مدیران رسانه‌ای است و برای عزیز منتخب، آرزوی توفیق و قدرشناسی این مسئولیت پرافتخار را دارم.
عافیت چشم مدار از من میخانه‌نشین
که دم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم
برادرتان: حسین انتظامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار