موکب احمدبن موسی(ع) در بین‌الحرمین شیراز برپا می‌شود

شیراز (پانا) - مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) از برپایی این موکب در ایام اربعین حسینی در بین‌الحرمین شیراز خبر داد و گفت: این موکب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌مدت 3 روز به عاشقان امام حسین(ع) خدمت‌رسانی می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۲۸۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
موکب احمدبن موسی(ع) در بین‌الحرمین شیراز برپا می‌شود

مسعود راستی، مدیر اجرایی این موکب امروز، در جمع خبرنگاران گفت: به ‌مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی موکب احمدبن موسی(ع) در فضای بین حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) معروف به بین‌الحرمین شیراز برپا می‌شود.

او افزود: امسال به‌دلیل اینکه شیوع کرونا مانع حضور در کربلا و پیاده‌روی اربعین حسینی عاشقان امام حسین(ع) شد، لذا تصمیم گرفتیم تا اربعین حسینی را به شکل متفاوتی در شهر و دیار خود برگزار کرده و دل‌های عاشقان را روانه کربلا کنیم.

راستی اظهار کرد: در موکب احمدبن موسی(ع) فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی و همچنین اطعام حسینی را با رعایت پروتکل‌های اجتماعی و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام خواهیم داد ضمن اینکه عاشقان امام حسین(ع) نیز می‌توانند نذورات خود را برای کمک به احداث زائرسرا در کربلای معلی به موکب احمدبن موسی(ع) تحویل دهند.

مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) با بیان اینکه موکب‌های دیگری نیز به‌همین نام از شیراز و شهرستان‌های اطراف در بین‌الحرمین مستقر خواهند شد، گفت: موکب احمدبن موسی(ع) فعالیت خود را از روز سه‌شنبه، 15 مهرماه آغاز کرده و تا روز پنج‌شنبه، 17 مهرماه مصادف با اربعین حسینی فعالیت خواهد کرد.

وی، زمان فعالیت موکب را در این سه روز از 8 صبح تا 23 اعلام کرد و گفت: البته فعالیت موکب احمدبن موسی(ع) به خصوص در دفتر حرم شاهچراغ(ع) تا پایان ماه صفر ادامه دارد و عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) می‌توانند نذورات و کمک‌های خود را به این موکب تحویل دهند.

راستی با بیان اینکه کمیته‌های پشتیبانی، امنیت و فرهنگی در این ایام در موکب احمدبن موسی(ع) حضور خواهند یافت، گفت: قریب 100 نفر از خادمان موکب احمدبن موسی(ع) در این ایام حضور داشته و به عاشقان امام حسین(ع) خدمت‌رسانی خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار