مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

تقویت تربیت اجتماعی از اهداف سازمان دانش‌آموزی است

شهرری(پانا)- مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت تقویت تربیت اجتماعی و روحیه نظم و قانونگرایی، تعلیم و تربیت اسلامی دانش‌آموزان در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی، برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان از کارهای مهم سازمان دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۱۲۷۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تقویت تربیت اجتماعی از اهداف سازمان دانش‌آموزی است

افسانه شهبازی مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در این رابطه به پانا گفت: نیاز کشور ما به شهروندان خوب و قانونمند است که می‌توان با برنامه‌ریزی دانش‌آموزان را به شهروندان هوشمند برای آینده کشور تربیت کرد.

او ادامه داد: آنچه که جامعه امروز به آن نیاز دارد، مهارت‌هایی است که ما را برای یک زندگی هدفمند آماده می‌کند. از مزیت‌های سازمان دانش‌آموزی در کنار ارتقاء توانمندی‌ها و ویژگی تشکیلاتی آن است که می‌توان بسیاری از مهارت‌های دیگر را همزمان و در کنار هم تمرین کرد و ما سعی داریم از ظرفیت حداکثری دانش‌آموزان برای تشکیلاتی شدن آن‌ها و آموزش مهارت‌ها از طریق برنامه شاد اقدام کنیم.

شهبازی با اشاره به نقش پررنگ دانش‌آموزان پیشتاز در جامعه گفت: پیشتازان باید با انرژی مثبت بیشتری در خانواده، مدرسه و جامعه حضور یابند و انتشاردهنده بسیاری از رفتارهای ارزشمند و خوب در جامعه باشند.

او عنوان کرد: آنچه در سازمان دانش‌آموزی آموزش می‌دهیم پیشگیری، آمادگی و توانایی مقابله در برابر مشکلات و موقعیت‌های خاص است.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار