سرلشکر موسوی: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام است

تهران (پانا) - فرمانده کل ارتش، نیروی انتظامی را مظهر اقتدار نظام دانست و افزود پیشرفت، توسعه و تعالی همه جانبه و پایدار؛ بستری امن، سالم و توام با آرامش را طلب می‌کند که با تلاش عزیزان جهادگر نیروی انتظامی، پیشرفت‌های چشمگیری دراستقرار نظم و امنیت اجتماعی حاصل شده است.

کد مطلب: ۱۱۲۷۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
سرلشکر موسوی: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در پیامی به سردار سرتیپ حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، فرارسیدن روز نیروی انتظامی را به فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش این نیرو در سراسر کشور تبریک و تهنیت گفت و افزود: نیروی انتظامی، مظهر اقتدار نظام و موجب برقراری امنیت اجتماعی است.

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه پیشرفت، توسعه و تعالی همه جانبه و پایدار؛ بستری امن، سالم و توام با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌های مردمی با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد، تصریح کرد: امروز به واسطه زحمات مخلصانه همه عزیزان جهادگر نیروی انتظامی از فرمانده ولایی و مردمی آن تا آحاد خدمتگزاران صدیق و همراهی و همدلی مردم شریف و عزتمند کشورمان، پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه های ماموریتی و استقرار نظم و امنیت اجتماعی حاصل شده است.

سرلشکر موسوی روز نیروی انتظامی را فرصت مبارکی برای تجلیل از بزرگ مردان جان بر کف دانست و یادآور شد: بی‌تردید کار و تلاش خستگی‌ناپذیر و ایثار بی‌وقفه آنان زمیـنه‌ساز سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی شده است.

وی ادامه داد: اینجانب این روز را که بجاست برای پاسداشت، یادآوری و تبیین خدمات بی‌شائبه سبزجامگان آن نیروی خدوم روزها و هفته‌ها ادامه یابد به جنابعالی و همکاران عزتمندتان تبریک گفته و پیشرفت‌های نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف را نشانه‌های بارز توفیقات نیروی انتظامی دانسته و به روان پاک سبزجامگان فرشته‌سیرتی که مسیر دروازه‌های شهادت را با نثار جان خویش طی کرده‌اند درود می‌فرستم.

فرمانده کل ارتش با گرامی‌داشت و ادای احترام به پیشگاه جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: اطمینان می‌دهم؛ برادران شما در ارتش جمهوری اسلامی ایران با همراهی همرزمان خود در سایر نیروهای مسلح، بویژه در تعامل اثربخش با نیروی انتظامی سرافراز، برای اعتلای نظام مقدس ایران اسلامی بر قله‌های سربلندی و ایثار با رهبری دوراندیشانه حضرت امام خامنه‌ای عزیز با نثار جان ایستادگی می‌کنند.

سیزدهم مهرماه در تقویم رسمی کشور به نام روز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است ولی امسال به دلیل تقارن این روز با ایام اربعین حسینی(ع) و دیگر مناسبت‌های مذهبی در ماه صفر، مقرر شد مراسم هفته ناجا از ۲۷ مهرماه تا دوم آبان ماه برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار