آشنایی با مرکز مشاوره ابوسعید منطقه ۱۱

تهران (پانا) - مرکز مشاوره ابوسعید منطقه ۱۱، در سال تحصیلی جدید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، خدمات مشاوره ای به دانش اموزان و خانواده ها ارائه می کند.

کد مطلب: ۱۱۲۷۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
آشنایی با مرکز مشاوره ابوسعید منطقه ۱۱

مرضیه معتوقی، مسئول مرکز مشاوره ابوسعید منطقه ۱۱ در گفتگو با پانا بیان کرد: مرکز مشاوره ابوسعید در سال تحصیلی جدید همانند سال های گذشته و با توجه به شرایط فعلی با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی خدمات مختلف مشاوره ای به دانش آموزان و خانواده ها ارائه می کند.

معتوقی گفت: خدمات مرکز در حوزه های مختلف تخصصی و با حضور مشاورین مجرب ارائه می شود.

وی افزود: مشاوره خانواده و زوج درمانی، مشاوره پیش از ازدواج، کارگاه‌های شیوه های فرزند پروری، ارتباط موثر والدین و فرزندان، مشاوره کودک ونوجوان شامل مشاوره های فردی و گروهی در زمینه های تحولات دوران بلوغ و بازی درمانی باهدف افزایش تمرکز و دقت کودکان، مشاوره و درمان اضطراب و افسردگی، مشاوره تحصیلی و کنکور همراه با آموزش برنامه ریزی و مهارت تست زنی از جمله خدمات مشاوره ای مرکز است.
معتوقی در خصوص تخصص مشاوران و روانشناسان مرکز مشاوره،گفت: مریم السادات حسینی، مشاورکودک و نوجوان و اختلالات یادگیری و تحصیلی، عترت الزهرا قناعت پیشه، مشاور تحصیلی و نوجوان، پگاه حاجی پروانه، مشاور خانواده و نوجوان و تحصیلی، بهاره بوربور، مشاور تحصیلی و نوجوان، خانواده و پیش از ازدواج، عهدیه امیدی، مشاور تحصیلی، نوجوان، کودک، اختلال سلوک، محمدرئوف فتاحی، مشاور تحصیلی، خانواده و نوجوان، زهرا شادور، مشاور نوجوان و تحصیلی، آزیتا قصبه، مشاورتحصیلی و اختلال یادگیری خدمات تخصصی در مرکز ارائه می کنند و بنده هم علاوه بر مدیریت مرکز در زمینه مشاوره تحصیلی، کودک و نوجوان و خانواده و برنامه ریزی کنکور فعالیت دارم.
معتوقی در ادامه در خصوص نیاز بیشتر خانواده ها به خدمات مشاوره ای در ایام کرونا گفت: با توجه به آسیب شناسی مشکلات و مسائل دوران شیوع بیماری کرونا و اینکه فرزندان بیشتر اوقات خود را در خانه می‌گذرانند ارتباط موثر بین اعضای خانواده و روابط فرزندان یکی از مسائل مهمی است که چالش‌هایی را بر سر راه والدین قرار داده که با مشاوره و راهکارهای موثر فرزند پروری می‌توانند به راحتی از این مسیر عبور کنند.
معتوقی در پایان گفت: مرکز مشاوره ابوسعید واقع در خیابان ابوسعید کوچه شهیدابهری پلاک ۱۷، روزهای شنبه تا چهارشنبه آماده ارائه خدمات است. مراجعین می توانند با شماره 55371200 و 09057749232 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار