826 پایش محیط زیستی در شهرستان ری در نیمه نخست امسال

تهران (پانا) - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از پلمب دو واحد آلاینده و اقدامات محیط زیستی در شش ماهه اول امسال در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
826 پایش محیط زیستی در شهرستان ری در نیمه نخست امسال

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، زهره عبادتی با اعلام این خبر گفت: طی گشت و پایش های ماموران اجرایی این اداره، دو واحد ذوب باتری های فرسوده و بازیافت ضایعات پلاستیک در این شهرستان شناسایی و به دلیل بی توجهی به اخطاریه های زیست محیطی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از پیگیری های لازم، در نهایت این دو واحد در پایان هفته گذشته با دستور مقام قضایی پلمب و فعالیت آن ها متوقف شد، افزود: این واحدها با ایجاد آلودگی های مختلف محیط زیستی اعم از هوا و آب و خاک موجب تهدید محیط زیست و سلامت شهروندان شده بودند.

عبادتی با بیان اینکه در شش ماهه اول امسال 826 مورد پایش محیط زیستی در این شهرستان در حوزه های مختلف انجام شده است، اظهار کرد: در جریان این پایش ها 280 اخطاریه محیط زیستی برای واحدهای متخلف صادر و همچنین 100 واحد بطور کامل جمع آوری و 7 واحد نیز با دستور قضایی پلمب شده اند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری تصریح کرد: در خصوص استعلامات وارده نیز، این اداره 164 استعلام محیط زیستی را بررسی و اظهار نظر کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار