اهدای بسته های لوازم التحریر به بیش از 6 هزار دانش آموز محروم نیشابور

نیشابور(پانا)-معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور عنوان کرد با همیاری و نیک اندیشی خیرین و فرهنگیان عزیز، به بیش از شش هزار دانش آموز محروم نیشابور در قالب کمک های همدلانه، بسته های لوازم التحریر اهداء شد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اهدای بسته های لوازم التحریر به بیش از 6 هزار دانش آموز محروم نیشابور

علیرضا کلیدری با اظهار خرسندی از این حرکت خداپسندانه، گفت: در یک جوشش بی سابقه بیش از شش هزار دانش آموز محروم نیشابور شناسایی و بسته های لوازم التحریر به ارزش تقریبی چهار میلیارد ریال به آنها اهداء شد.

وی با قدردانی از ناحیه مقاومت بسیج، مجمع نیکوکاری فرهنگیان، خیریه مهر علوی و خیریه مهرورزان دیار عطار، فرماندهی انتظامی شهرستان و خیرین نیک اندیش به جهت کمک در این جوشش همدلانه، افزود: بسته‌های لوازم التحریر تهیه شده به ارزش هر بسته 600 هزار ریال با نرخ دولتی، تهیه شده و آماده تحویل به دانش آموزان است.

وی ادامه داد: این جوشش همدلانه در ایام نوروز با اهدای پوشاک به دانش آموزان، ماه مبارک رمضان با اهدای بسته های مواد غذایی، ایام بیماری کرونا با اهدای پک های بهداشتی و در ایام تابستان با کمک در تهیه و خرید کتاب های دانش آموزان زیر نظر کارشناسی انجمن اولیاء و مربیان و معاونت هماهنگی فعال بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار