نشست مجازی شورای مدیران مدارس تمامی دوره های تحصیلی منطقه سعدآباد برگزار شد

سعدآباد (پانا)- نشست مجازی شورای مدیران مدارس تمامی دوره های تحصیلی منطقه سعدآباد، در پخش زنده شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
نشست مجازی شورای مدیران مدارس تمامی دوره های تحصیلی منطقه سعدآباد برگزار شد

اسماعیل علی پور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد اظهار کرد: دفاع مقدس برای کشور تولید "قدرت" و "اقتدار" کرده است؛ از "ابزار قدرت" باید برای "ابراز قدرت" هوشمندانه استفاده کرد.

علی پور گفت: مدیران و معلمان مدارس باید زمینه های رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان را فراهم آوردند.

او افزود: مدیران باید با برخوردهای محبت آمیز و شایسته، به کارکنان و مراجعان شخصیت دهند، تا موجب افزایش انگیزش سازمانی و تکریم و همکاری های برون سازمانی شود.

علی پور تصریح کرد: مدیران باید با بیان جذّاب و استفاده از روش های مختلف و متنوع به گونه ای که کارکنان احساس خستگی نکنند، پیوسته اهداف و رسالت ها را تذکر دهند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد گفت: روش آموزشی مورد تأکید در مدارس، آموزش حضوری است، اما هیچ اجباری بر حضور دانش آموزان در کلاس های درس حضوری وجود ندارد. با توجه به محدودیت های ایجاد شده تحت تأثیر بیماری کرونا، بهترین روش آموزشی استفاده از آموزش های ترکیبی حضوری و مجازی است.

علی پور گفت: هر مدرسه باید یک اطلس آموزشی دقیق از روش های اجرای فعالیت های آموزش و یادگیری دانش آموزان مدرسه خود تهیه و تدوین کند و بطور مستمر بر اجرای آن نظارت کند و مدارس باید در تمام شرایط فعال و معلمان نیز باید در مدارس خود حضور منظم داشته باشند و فرآیند آموزش دانش آموزان را با جدّیت پیگیری کنند.

علی پور تاکید کرد: با بهره گیری از روش های مختلف آموزشی، هیچ دانش آموزی به هر دلیلی نباید از آموزش محروم بماند.

او گفت: به منظور اجرای اثربخش آموزش ها و نظارت بر فعالیت های آموزشی و پرورشی دانش آموزان، ارتباط بین خانه و مدرسه باید حفظ و تقویت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار