مدرسه تنها جایی است که می تواند کلیدی ترین نقش را ایفا کند

نیشابور(پانا)- جلسه هماهنگی و تبیین برنامه های آموزشی ویژه معاونان آموزشی و فنی مدارس متوسطه دوره دوم و فنی در محل سالن تربیت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه تنها جایی است که می تواند کلیدی ترین نقش را ایفا کند

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این جلسه گفت: جایگاه تعلیم و تربیتی ما باید حفظ شود و در هر موقعیت و تحت هر شرایطی روی اهداف و ماموریت های اصلی خود تمرکز کنیم.

علیرضا کلیدری افزود: در طول تاریخ، انسان با مخاطرات و تهدیدهای مختلف روبرو بوده است و همواره تلاش شده است که در هر شرایطی آموزش تعطیل نشود و باید بدانیم امروز هم جهتی و هم سویی با جریان های مخالف به نفع دستگاه تعلیم و تربیت نیست.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطر نشان کرد: ما باید بتوانیم نقش آفرین باشیم و از وظایف عبور کنیم. امروز ملاک ارزیابی ما نقش آفرینی و جنبه های محتوایی و کیفی کار ماست.

این مقام مسئول، تکنولوژی یادگیری را عامل اصلی رشد دانش آموزان در شرایط کنونی دانست و گفت: تکنولوژی یادگیری و آموزشی به واسطه یک معاون آموزشی، تولید روش های آموزشی به تعداد دانش آموزان است و مدرسه تنها جایی است که می تواند کلیدی ترین نقش را ایفا کند.

کلیدری افزایش نظارت ها در سال پیش رو را مهم دانست و گفت: کلید واژه اصلی مدیریت محیط یادگیری ارجاع آگاهانه و بازخورد آگاهانه است و در این راستا گروه بندی دانش آموزان، حضور و غیاب در کلاس، مدیریت زمان و تقویت اراده بچه ها جهت تمرکز استفاده از زمان، تاکید بر آموزش حضوری تا حد ممکن، افزایش برنامه های تعاملی، افزایش تمرکز دانش آموزان، مدیریت زمان بندی آموزش توسط والدین و مواردی از این دست پیشنهاد می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار