رکورد فوتبال آلمان جابجا شد؛ ژرمن‌ها آقای جدید فوتبال را شناختند

تهران (پانا) - مهاجم بایرن مونیخ با قهرمانی در سوپر جان رکورد یکی دیگر از بازیکنان این تیم را شکست و نام خود را در فوتبال آلمان جاودانه کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
رکورد فوتبال آلمان جابجا شد؛ ژرمن‌ها آقای جدید فوتبال را شناختند

بایرن مونیخ شب گذشته یکبار دیگر قهرمانی را جشن گرفت و اینبار سوپر چام فوتبال آلمان را بدست آورد تا هر 5 جام فصل 2020-2019 را بدست آورد و تنها در انتظار جام جهانی باشگاه‌ها باشد که شش‌گانه را در خانه داشته باشد.

این بازی علاوه بر اینکه برای بایرن مونیخ یک جام قهرمانی دیگر را همراه آورد، باعث شد تا یک رکورد جدید در تاریخ فوتبال آلمان جابجا شود و بایرن مونیخ آقای جدید فوتبال ژرمن‌ها را معرفی کند.

توماس مولر مهاجم بایرن مونیخ که در این بازی هم فرصت حضور در زمین را پیدا کرد، امشب توانست رکورد شواین‌اشتایگر ستاره سابق بایرن مونیخ را جابجا کند و تبدیل به اولین بازیکن تاریخ فوتبال آلمان شود که توانسته است 27 جام قهرمانی را در یک فصل بدست آورد. رکوردی که شاید تا سال‌های سال کسی نتواند به آن دست پیدا کرد.

مولر در دوران فوتبال خود تا به امروز 9 بوندسلیگا، 6 جام حذفی آلمان، 2 لیگ قهرمانان اروپا، 2 سوپرجام اروپا، 1 جام باشگاه های جهان، 6 سوپرجام آلمان و 1 جام جهانی را بدست آورده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار