افتتاح 7 طرح راهداری در تهران با اعتبار هزار و 500 میلیارد تومان

تهران(پانا) - فردا و با حضور وزیر راه و شهرسازی از ۷ پروژه مهم در جاده‌های مواصلاتی و استراتژیک استان تهران از جمله بهسازی و ایمن‌سازی کمربندی دوم تهران،به صورت همزمان و ویدئو کنفرانسی به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 7 طرح راهداری در تهران با اعتبار هزار و 500 میلیارد تومان

به گزارش ایرنا، فردا و با حضور وزیر راه و شهرسازی از ۷ طرح در حوزه راهداری به صورت همزمان و ویدئو کنفرانسی افتتاح خواهد شد.

طرح سراسری ارتقاء کیفی روکش آسفالت راه‌های استان تهران با اعتبای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال،طرح سراسری ارتقاء کیفیت راهداری و منظرآرایی راه‌های استان تهران با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌هایی است که فردا انجام می‌شود.

طرح ملی ابرار(اقدام برای راه‌های اولیت‌دار روستایی)در استان تهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال نیز فردا در استان تهران افتتاح خواهد شد.

این طرح که در مرحله اول بر ساخت و تکمیل ۲هزار کیلومتر راه روستایی در سطح کشور تا پایان سال ۹۸و در مرحله دوم ساخت و تکمیل ۳هزار کیلومتر راه روستایی در سطح کشور تا پایان دولت تدبیر و امید تاکید دارد، اکنون به پیشرفت ۶۰ درصدی رسیده است.

احداث و تجهیز راهدارخانه و سوله‌های نمک در استان تهران بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و بهسازی و ایمن سازی کمربندی دوم تهران با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال دو پروژه مهم دیگر است که فردا افتتاح می‌شود.

کمربندی دوم تهران یکی از محورهای پرتردد استان تهران محسوب می شود. این محور که اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران را به محور امام رضا (ع) در شرق استان متصل می کند، همواره یکی از جاده های پرتردد محسوب می شود که سال ها دچار مشکلات زیادی بود.

روزانه حدود ۴۰ هزار خودرو در کمربندی دوم تهران تردد دارند و این اقدام موجب تسهیل در عبور و مرور هموطنان در این مسیر خواهد شد.

بهسازی گالری امام زاده هاشم با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز محور امام رضا (ع)تقاطع سیمان و هم چنین محور قدس تقاطع شهر قدس با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال نیز فردا افتتاح خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار