مسیب زاده: مربیان باید در جذب دانش‌آموزان در کانال‌های پرورشی تلاش کنند

بعد از دوره آموزش سواد رسانه‌ای فعالان حوزه قرآن، عترت و نماز، مشارکت کنندگان باید یک تولید کننده محتوای فضای مجازی باشند

تهران (پانا) _ مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد کانال‌های ما باید با حضور دانش‌آموزان فعال شود و اصل بر جذب دانش‌آموزان باشد. حضور دانش‌آموزان در کانال ضروری است لذا مربیان باید در جذب دانش‌آموزان در کانال‌های پرورشی تلاش کنند و دغدغه اصلی شان عضو گیری باشد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مسیب زاده: مربیان باید در جذب دانش‌آموزان در کانال‌های پرورشی تلاش کنند

محمدرضا مسیب زاده صبح امروز در آیین افتتاحیه دوره آموزش سواد رسانه‌ای فعالان حوزه قرآن، عترت و نماز به صورت زنده از شبکه شاد پخش شد اظهار کرد: خدا را سپاسگزاریم که در عرصه فضای مجازی از پیشگامان هستیم. حضور پر رنگ در عرصه فرهنگی با استفاده از فضای مجازی همواره از منویات رهبر معظم انقلاب بوده است و ما خوشحالیم که به ندای رهبر لبیک گفتیم.

وی ادامه داد: این دوره ۳۰ درصد دانشی است، آنهایی که معتقدند بر اساس فرمایشات رهبری باید افسر جنگ نرم باشند در این دوره شرکت می‌کنند.

به گزارش پانا، مدیرکل قرآن، عترت و نماز تصریح کرد: کانال‌های ما باید با حضور دانش‌آموزان فعال شود و اصل بر جذب دانش‌آموزان باشد. حضور دانش‌آموزان در کانال ضروری است لذا مربیان باید در جذب دانش‌آموزان در کانال‌های پرورشی تلاش کنند و دغدغه اصلی شان عضو گیری باشد.

مسیب زاده با تاکید براینکه این دوره بسیار کاربردی است ادامه داد: بعد از این دوره مشارکت کنندگان باید یک تولید کننده محتوای فضای مجازی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار