اعلام محدودیت های کرونایی در اصفهان

اصفهان(پانا)- سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان اعلام کرد محدودیت های جدید کرونایی از روز ۵ شنبه به مدت یک هفته در اصفهان اعمال می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۶۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اعلام محدودیت های کرونایی در اصفهان

حجت الله غلامی معاون عمرانی استاندار اصفهان در گفت وگو با خبر شبانگاهی شبکه اصفهان، از اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای در استان خبر داد و اظهار کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا با درخواست استان موافقت کرده است و محدودیت‌ها از روز ۵ شنبه ۱۰ مهرماه و تعطیلی مدارس استان از روز شنبه ۱۲ مهرماه اعمال خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه همه شهرستان‌های استان اصفهان به جز خور و بیابانک و دهاقان در وضعیت قرمز کرونا هستند، نمازجمعه تنها در این دو شهرستان برگزار می‌شود و در سایر شهرستان‌ها برگزار نمی‌شود. بنابراین محدودیت‌ها در شهرستان‌های قرمز عملیاتی می‌شود.
وی با بیان اینکه محدودیت‌ها از فردا به مدت یک هفته اعمال می‌شود، افزود: مساجد و مصلی‌ها، برگزاری نماز جمعه، استخرها، باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی، سینماها، آرایشگاه‌های زنانه، موزه‌ها، باغ موزه‌ها، سالن‌های تئاتر و مراکز مشابه آن، چایخانه‌ها، کافی شاپ ها، تالارها، گیم نت‌ها، بازارچه‌های محلی و فصلی مانند جمعه بازار، دوشنبه بازار، شنبه بازارها از روز ۵ شنبه تعطیل هستند. همچنین رستوران‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند و فست فودها به صورت غذای بیرون بر فعال خواهند بود.
معاون استاندار اصفهان اضافه کرد: پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و شهربازی‌ها که در اختیار شهرداری است نیز به مدت یک هفته تعطیل است.
وی خاطرنشان کرد: درباره مدارس نیز قرار شد که با نظر وزرای آموزش و پرورش و علوم از روز شنبه به مدت یک هفته به صورت غیرحضوری برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار