حناچی: عبور خط ۱۰ مترو از منطقه ۴ تاثیرسنجی شود

تهران ( پانا) - به گفته شهردار تهران خط ۱۰ مترو یکی از تاثیرگذارترین خطوط برای منطقه ۴ است و ضرورت دارد که شهردار منطقه با همکاری مترو تاثیر این خط بر منطقه را بررسی و مطالعه کند.

کد مطلب: ۱۱۲۶۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
حناچی: عبور خط ۱۰ مترو از منطقه ۴ تاثیرسنجی شود

به گزارش ایسنا، پیروز حناچی در آیین گشایش پروژه های منطقه ۴ که به صورت ویدیوکنفرانسی برگزار شد، گفت: منطقه 4 از بزرگ ترین و پرجمعیت ترین مناطق تهران است؛ معادل یک کلانشهر وسعت و جمعیت دارد، به طوری که ۱۰ درصد جمعیت تهران را در خود جای داده است. بزرگترین پروژه‌ای که در منطقه ۴ در حال اجراست عبور خط ۱۰ مترو از آن است که از وردآورد آغاز و در انتها به قنات‌کوثر و خاک سفید می رسد.

به گفته حناچی، خط ۱۰ مترو یکی از تاثیرگذارترین خطوط برای منطقه ۴ است و شهردار منطقه باید با همکاری مترو تاثیر این خط بر منطقه را بررسی و مطالعه کند و برای آن برنامه داشته باشد.

وی افزود: یکی دیگر از ویژگی های منطقه ۴ وجود مناطق صنعتی در آن است که باید برای آن هم برنامه داشته باشد. سپردن برخی از پروژه‌های عمرانی به مناطق اقدام مناسبی است. در برخی پروژه ها مناطق با انگیزه بیشتری فعالیت می کنند و چنین اقدامی می تواند نتیجه مثبتی داشته باشد.

وی به پروژه ساخت تقاطع فرجام و بزرگراه شهید باقری اشاره کرد و گفت: این پروژه نقش مهمی در کاهش ترافیک منطقه دارد و امیدوارم پیمانکار و گروه مشاور برای بقیه تقاطع‌های روی بزرگراه باقری نیز برنامه داشته باشد.

شهردار تهران ساخت محل اسکان برای کارگران شهرداری را اقدام مثبتی ارزیابی کرد و افزود: ساختمانی که برای این کار اختصاص داده شده است محیط مرتب و مناسبی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار