معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌ شرقی:

انتقال تجهیزات نظامی روسیه از خاک ایران به ارمنستان واقعیت ندارد

تبریز(پانا) - معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌ شرقی، ادعای انتقال تجهیزات نظامی روسیه به ارمنستان از طریق پایانه نوردوز را غیرواقعی خواند و گفت: چنین چیزی به هیچ وجه وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
انتقال تجهیزات نظامی روسیه از خاک ایران به ارمنستان واقعیت ندارد

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، علیار راستگو افزود: در یکی دو روز گذشته عده ای با انتشار تصاویر و فیلم هایی در فضای مجازی، مدعی شده اند که تجهیزات نظامی روسیه سوار بر کامیون های کاماز از طریق مرزهای آذربایجان شرقی به ارمنستان ارسال می شوند، اما واقعیت این است که این خودروها فاقد هر گونه تجهیزات نظامی هستند.

وی اظهار داشت: تصاویر منتشر شده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، مربوط به کامیون هایی است که ارمنستان از روسیه خریداری کرده و از طریق ایران ترانزیت می شود، اما باز هم تاکید می کنم که آنها فاقد هر گونه تجهیزات نظامی هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: با این وجود برای جلوگیری از بروز هر گونه سوء تفاهم یا سوء استفاده احتمالی، در حال حاضر خروج کامیون های روسی از پایانه نودروز به سمت ارمنستان متوقف شده است.

وی گفت: کامیون ها در مرز نوردوز دپو شده اند تا پس از انجام بررسی های لازم و دقیق، تعیین تکلیف شوند.

در شبانه روز گذشته فیلم ها و عکس هایی از کامیون های کاماز روسی در پایانه مرزی نوردوز به سمت ارمنستان در ۱۹۰ کیلومتری شمال غرب تبریز منتشر شده که ادعا می شود حامل تجهیزات روسی برای انتقال به جبهه جنگ قره باغ هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار