فردا؛ آخرین مهلت بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس آموزش‌وپرورش

تهران (پانا) - نمایشگاه هفته دفاع مقدس آموزش‌وپرورش در محل باغ‌ موزه تهران شخصیت‌های مختلف و علاقه‌مندان به فرهنگ جبهه و جنگ  است.

کد مطلب: ۱۱۲۶۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
فردا؛ آخرین مهلت بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس آموزش‌وپرورش

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، همزمان با هفته دفاع مقدس، وزارت آموزش‌وپرورش اقدامبهبرگزاری دو نمایشگاه؛ دفاع مقدس در باغ‌موزه تهران و نمایشگاه دفاع مقدس و نمایشگاه آشنایی با هشت سال حماسه‌آفرینی‌های دلاوران جنگ تحمیلی در کتب درسی در ساختمان مرکزی شهید رجایی کرده است.

نمایشگاه دفاع مقدس که در باغ‌موزه تهران دایر است تاکنون میزبان بسیاری از شخصیت‌ها و دوستداران فرهنگ جبهه و جنگ بوده است. بازدید محمدمهدی تند گویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی،رئیس پیشین کمیته ملی المپیک و عضو کارگروه ورزشی مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه و تعاون و ...ازجمله بازدیدکنندگان غرفه آموزش‌وپرورش بودند.

در این دو نمایشگاه به موضوعاتی همچون معرفی معلمان شهید شاخص دفاع مقدس نظیر شهید محمدابراهیم همت، شهید احمد حجتی نجف‌آبادی، شهید منصور آجرلو و ...، نقش آموزش‌وپرورش در زمان جنگ و پشتیبانی از جبهه‌های جنگ، نحوه برگزاری کلاس‌های درسی در مناطق جنگی و طرح موضوع و شناسایی شهدا در کتاب‌های درسی، رشادت‌های معلمان زن در حماسه دفاع مقدس و ... با ارائه آثار مختلف پرداخته‌ شده است.

بازدید از این نمایشگاه که از۳۱ شهریور آغازشده تا ۹ مهرماه ادامه دارد و بازدیدکنندگان می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر از این نمایشگاه در باغ‌موزه دفاع مقدس بازدید کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار